ua

ua

Friday, January 16, 2009

Βλασφημος η Οχι ;


Χριστε μου. 

Συγνωμη δηλαδη κι'ολας .
 Δεν σε πιστευω ! 
Δεν με πιστευεις ! 

Ομως , ποσο ανοητα γεματο ειναι ολο αυτο το υπεροχο τιποτα που υπαρχει γυρω μου ? Κι αν υπαρχει , γιατι υπαρχει ? Το αφηνουμε εμεις ετσι η εσυ ? 

Θεος εισαι ! Φταιμε η φταις ? 

Τζαπα κοπο εκανες Χριστε μου 
 Για το τιποτα σταυρωθηκες .

Θυμα του Επουρανιου Πατερα σου . Θα το τελειωσουμε εμεις η εσυ ? 

Κι αν φταιξαμε , που φταιξαμε ?

 Στους Μαλακες που ψηφισαμε για να κυβερνουν τον πλανητη ? 

Στις θρησκειες που φτιαξαμε χωρις να το γουσταρεις ? Φτιαξαμε γαμωτο .

Φτιαξαμε Παρθενωνες . Πυραμιδες . Ναους περιλαμπρους . Ιστορια . Ποιηση και τραγωδια . Μουσικη για τα ομορφα ροζ αυτια μας . Φτιαξαμε . 

Αργησες να ερθεις η μηπως ηρθες πολυ νωρις για να μας σωσεις ? Χριστε μου .

 Γλυκιε μου Ιησου ! Δικιο εχεις . 

Κατσε πανω στο σταυρο σου , 

να πονας , 
να υποφερεις ,
να ματωνεις ,
για να μας σωσεις . 

Γιατι ομως ? 

Εμεις οπως βλεπεις δεν γουσταρουμε να σωθουμε με τιποτα . 

Μη μας το χαλας . Ασε μας να καταστραφουμε .

... Και μην ακουσω τιποτα παπαριες περι ελευθερης βουλησης ......!!!

No comments:

Post a Comment