ua

ua

Sunday, February 08, 2009

Ενα Ευχαριστω



Θα το πω ! Και θα το πω γιατί πραγματικά δεν το περίμενα . Οι Ασπιρίνες είναι ακόμα μωρό σαν Blog . Ούτε σχεδόν τεσσάρων μηνών . Στην αρχή , το φτιάξαμε για πλάκα με τον κολλητό μου Γιωργάκη . Εγώ είχα δίπλα μου ένα καφάσι μπίρες , το φίλο μου το Γιώργο και στο τηλέφωνο τον Τάσο τον Rancid που του έλεγα ότι ακούμε CLASH . Τι άλλο ? Ο Γιωργάκης , o ΘΕΙΟΣ του BLOG , άλλο που δεν ήθελε . Μεγάλος γιατρός στα Μπιμπλίκια !

Κεφαλονιά , τέλη Σεπτεμβρη . Σ' ένα δωμάτιο γεμάτο βινύλια , CD και DVD , ( και πολλές μπίρες ) , γεννήθηκαν οι " ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ " . ... Κι όταν μεγαλώσαμε λιγάκι , μετά δυο μήνες , αντί να βρούμε ανταγωνισμό από τους Έλληνες Blogers , ίσα-ίσα , παιδιά όπως αυτά που έχουμε βάλει στα Links ( Για να μη τους αναφέρω όλους ) μας τίμησαν με την παρουσία τους και τα σχόλια τους .
Ένα ευχαριστώ , φαντάζει πολύ λίγο .

Στ' αρχίδια μου αυτά που λένε στα πρωινάδικα , ότι η μουσική είναι μία ! Ένα είναι το μυαλό σας , Μενεγάκηδες , όπου κι αν βρίσκεται . Εάν βρίσκεται ! ( Συνήθως δε βρίσκεται πουθενά )

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ !!!
KEEP ON ROCKIN ' IN THE FREE WORLD

4 comments:

  1. Το Ελληνικό "Blog" (σαν Rock ένα πράμα), χρειάζεται τους καλούς bloggers με τα ωραία blog τους. Δεν υπάεχει λόγος ανταγωνίσμου. Μακάρι να χετε όρεξη να κάνετε ένα απ' τα καλύτερα blog στο χώρο.

    ReplyDelete
  2. Ειμαστε ολοι μια ωραια ατμοσφαιρα !!!

    ReplyDelete
  3. ...για αυτο ας πιουμε ενα μπουκαλι βοτκα και μετα μπυρες για το σβησιμο!!!
    Και οσο για το πονοκεφαλο θα βοηθησουν οι ασπιρινες(οι κανονικες και οι αστικομουσικες).Εμεις,παιδες ευχαριστουμε που ακουμε και κατι περα απο τα πεπατημενα.xik.

    ReplyDelete
  4. Δυο λόγια και από μένα...
    Η ιδέα στριφογυρνούσε στο μυαλό μου καιρό πριν , όταν ανακάλυπτα θησαυρούς στα blogs τα δικά σας , μερικά από αυτά είναι στα αγαπημένα μας και θα είναι και στην καρδιά μου.
    Η ιδέα ήταν αφού παίρνεις , δώσε κιόλας. Τόσο απλό...
    Το ενδιαφέρων μου κυρίως στρεφόταν στις Ελληνικές μπάντες, και για αυτόν τον λόγο οι αναρτήσεις μου είναι κυρίως Ελληνικά συγκροτήματα,
    έτσι λοιπόν είπα αφού παίρνω πρέπει να δώσω κιόλας.
    Σκοπός μου ήταν και είναι Ελληνικές καταργημένες κυκλοφορίες , albums και τραγούδια που δύσκολα εύρησκες ή δεν εύρησκες καθόλου στο νετ,κάνοντας πράξη αυτό που έγραφα κάποτε σαν σχόλιο [ανώνυμο] στη Μουσική Κιβωτό , έστω και ένα άλμπουμ σπάνιο να ανεβάσει ο καθένας μας που κατεβάζει κάτι , βοηθά κάποιους δίσκους και συγκροτήματα να μην ξεχαστούν και χαθούν...και κάποιους φίλους/ες που δεν τα έχουν να τα βρουν...
    Ποτέ δεν το είδα σαν κίνηση ανταγωνισμού , αλλά σαν κίνηση συνέχισης και βοήθειας.
    Όσοι έχουν προσπαθήσει να μετατρέψουν έστω και ένα παλιό βινύλιο ή μια κασέτα, καταλαβαίνουν τι θέλω να πω...
    Κι αν εσύ που τώρα διαβάζεις έχεις κάτι σπάνιο ή μη,που πιστεύεις ότι αξίζει να ανέβει , κάντο , βοήθεια πάντα χρειαζόμαστε , άσε που θα σε ευχαριστήσει κιόλας , όπως ευχαριστεί και εμάς σε τούτο το blog και πολλούς - είμαι σίγουρος- άλλους blogers.

    ReplyDelete