ua

ua

Friday, April 10, 2009

Area : Arbeit Macht Frei ( Il lavoro rende liberi ) 1973



Track Listings

1. Luglio, Agosto, Settembre (Nero) (4:27)
2. Arbeit Macht Frei (7:56)
3. Consapevolezza (6:06)
4. Le Labbra Del Tempo (6:00)
5. 240 Chilometri Da Smirne (5:10)
6. L'Abbattimento Dello Zeppelin (6:45)

Total Time: 36:24

Musicians

Demetrios Stratos : vocals, organ
Patrick Djivas : bass
Patrizio Fariselli : keyboards
Gianpaolo Tofani : guitars
Giulio Capiozzo : drums, percussion

Size 91 MB
Bitrate 320

Gioccare col mondo faccendolo a pezzi
bambini che un sole ha ridotto gia vecchi

( Παιζοντας με τον κοσμο , κανοντας τον κομμάτια
μωρά , που κάποιος ήλιος τα έχει ήδη γεράσει )

Non e colpa mia se la tua realta
mi costringe a farre guerra alla umanita

( Δεν φταιω εγω , εαν η δικη σου πραγματικοτητα
με σπρωχνει να κανω πολεμο με την ανθρωποτητα )

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ
( Να' σαι καλα εκει που εισαι ρε φιλε )

ΑRBEIT MACHT FREI

Il lavoro rende liberi
( H δουλεια σας ελευθερωνει )
Δουλεύτε καριοληδες και σκαστε .
Η εργασια σας απελευθερωνει .
Kαι μετα , ψηφιστε !!! Δούλευε
Ψήφιζε και σκασμός !!!

Work ! Work ! Work !
and vote the Idiots

 



4 comments:

  1. χαιρομαι που ακομα τους θυμασαι.Arbert macht frei ηταν γραμμενο στην εισοδο του Αουσβιτς.
    Πολυ καλη δουλεια με την ιστοσελιδα
    ενα παραπονο που ειναι το heavy metal? Να εισαι καλα Spider.
    fillis

    ReplyDelete
  2. @ Fillis : Fillis ονομαζόταν ένας αγαπημένος μου θεόμουρλος συγκάτοικος στην Ιταλία που την έκανε για Αυστραλία , κι έκτοτε χάθηκαν τα ίχνη του . Είναι δυνατόν ? ... Κι έπειτα , Spider ήταν το πειρατικό μου όνομα στα μεσαία . Λίγοι κολλητοί μου το γνωρίζουν πιά .Λύσε μου τις απορίες , γιατί θα κουφαθώ .

    ReplyDelete
  3. δεν ξερω αν πηρες το τελευταιο μηνυμα, κυριε ινδιανε, γι αυτο το ξαναστελνω. Spider ηταν το ονομα που εγραφες στους δισκους που βουταγες απο την αδερφη σου, ενα απο τους οποιους τον εχω ακομα,power and the passion Eloy, χε χε κουφαθηκες ακομα?

    ReplyDelete
  4. @ FILLIS : Στείλε μου ρε λυκοτόμαρο το τηλ. σου στο mail του Blog :
    uraspir@gmail.com
    (Αφησες τα καγκουρό και ξαναγύρισες Ελλάδα ?). Ο δίσκος των Eloy δεν ήταν της αδερφής μου και στον χάρισα στη Ferrara .

    ReplyDelete