ua

ua

Wednesday, February 16, 2011

ΠΩΛΕΙΤΑΙ 2


Πωλείται και το σπίτι μου
Γιατί θυμίζει εκείνη....
Τη νέα κατοχή του ΔΝΤ
στου νέου Χίτλερ-Μέρκελ τη μνήμη .

Πωλείται όπως είναι επιπλωμένο
Με χιλιάδες μιζαδόρους φορτωμένο .
Πωλείται και το δίνω όσο κι όσο
Φθάνει θεέ μου από τον Γιώργο να γλιτώσω .

Κι απόψε μες το σπίτι μου
Μονάχος τριγυρίζω
το μεροκάματό μου τώρα πια
Δεν το αναγνωρίζω .
Αφού η Βουλή δε νοιάζεται
Πωλείται δεν χρειάζεται .

Πωλείται όπως είναι επιπλωμένη
Με τριακόσιους κλεφταράδες φορτωμένη .
Πωλείται και τη δίνω όσο κι όσο
Φθάνει θεέ μου από ’κείνη να γλιτώσω .



Θα πάω σ’ άλλη Τρόϊκα
Που αυτή δεν τη φαντάζεται
Κι άλλη Siemens , σκάνδαλα
Μαζί μου θα μοιράζεται .
Αφού η Βουλή δε νοιάζεται
Πωλείται δεν χρειάζεται .


Πωλείται όπως είναι επιπλωμένη
Με τριακόσια τα Λαμόγια φορτωμένη .
Πωλείται και τη σπρώχνω όσο κι όσο
Φθάνει θεέ μου από ’κείνη να γλιτώσω .

( Βασισμένο στο τραγούδι του Αντύπα
" Πωλείται και το σπίτι μου " )

Α ! Ρε Τροβαδούρε Αντύπα !
Οταν πριν απο χρόνια έγραφες αυτό το καρασκυλάδικο ,
ποιός θα το' λεγε ότι με μία μικρή παραλλαγή στους στίχοι
θα ήσουν πιό προφητικός κι απ' το Νοστράδαμο ?

ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!!!!
ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ ΤΟΥΣ !
ΓΙΑ ΤΗ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ ΤΟΥΣ !

No comments:

Post a Comment