ua

ua

Tuesday, March 29, 2011

Ξαναγύρισα !

Ξαναγύρισα !
Μετά από διάφορα κουφά προβλήματα και μη είμαι και πάλι εδώ μαζί.
Όχι ότι πέρναγα κακά στον πραγματικό κόσμο δηλαδή, μια χαρά ήταν μια μικρή αποτοξίνωση...
αν και έριχνα στο μπλοκ κυρίως κλεφτές ματιές, με δανεικό υπολογιστή, καθότι ο δικός μου έκαψε φλάντζα , κοινώς μητρική αλλά χάρη στις φροντίδες του κυρίου καθηγητή - ευχαριστώ Νικολάκη μου - τα πράγματα είναι και πάλι σαν καινούργια.
Αλλαγή από Windows 7 σε XP , και ξαναπέρασμα των προγραμμάτων - μα που τα έχω - και είμαι σε σχεδόν την τελική μορφή του PC μου. Ότι λείπει θα μπαίνει σιγά σιγά.
Ελπίζω να σας έχω λείψει...
Αφορμή για το πρώτο ύστερα από καιρό post είναι η συναυλία των Dr Atomik στην Κεφαλονιά, μια συναυλία που τελικά αναβλήθηκε και θα γίνει κάπου μέσα στο Μάιο, ελπίζουμε...
Η αφίσα της συναυλίας - γι ιστορικούς κυρίως λόγους - εδώ :


Να πω μόνο ότι οι Dr Atomik  έχουν έτοιμο μετά από σχεδόν 4 χρόνια το νέο τους Lp , αντιγράφω από το site τους :
http://www.livieratos.gr/



Επιτέλους! Το δεύτερο άλμπουμ  των Dr.Atomik με τίτλο  "Reptiles"  βρίσκεται στα ράφια των δισκοπωλείων  από τις 7 Φεβρουαρίου του 2011. Κυκλοφορεί απ' τη νεοσύστατη Greek Crisis Records, μια Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρεία από μουσικούς που έχει το θράσος να δραστηριοποιείται καταμεσής της κρίσης. Το άλμπουμ θα διατίθεται,  τόσο σε μορφή CD, όσο και σε ειδική έκδοση LP (300 αριθμημένα αντίτυπα 12''  βινύλιο 185gr που  συνοδεύονται από μιά κόπια του άλμπουμ σε CD το καθένα). To  line-up  του γκρουπ γι' αυτή την κυκλοφορία περιλαμβάνει συμμετοχές εκλεκτών φίλων: Βαγγέλης Μπουλουχτσής (Κεφάλαιο 24, ΟΜΜΑ) στο μπάσο και ο Μανώλης Αγγελάκης (Illegal Operation) σε ρόλο ηχολήπτη.

Προς το παρόν, οι Dr.Atomik έχουν ήδη ξεκινήσει τις συναυλίες υποστήριξης του δίσκου ως τετραμελές  γκρουπ (Αντώνης Λιβιεράτος, Άδωνις Γουλιέλμος, Γιάννης Τρυφερούλης, Βάϊος Ζητωνούλης).

http://www.myspace.com/dratomikband
http://www.youtube.com/dratomikband


No comments:

Post a Comment