ua

ua

Friday, March 08, 2013

ΕΓΩ

Wednesday, April 01, 2009


Ε Γ Ω


Rock - Party , Παραλια " Μακρυς Γυαλος " , Καπου στη δεκαετια του 90 , Κεφαλονια .
Το λιωμα της αρκουδας !!!



ΕΓΩ

ΕΓΩ παιδι είμαι χαμένων εραστών
τυφλή απόσταση αιώνων και στιγμών
ενας Θεός με έχει εγκαταλείψει


Είμαι ο γόνος απροσκάλεστων λυγμών
σε μιά γιορτή μύριων δακρύων και ευχών
ένα δωμάτιο γεμάτο απο θλίψη


Είμαι παιδί της μοναξιάς και της κατάρας

Είμαι ο Βλάσφημος χρησμός που ακροβατεί

Είμαι εθισμένος στο εδώλιο της τρομάρας

ενός Ναού που' χει ζαρώσει στη σιωπή.


ΕΓΩ παιδί είμαι ικέτης ουρανών
μιά  ταραχή μεσ' το καντούνι των σφυγμών
ειμ ' ενα σύννεφο που γέννησε η Θλίψη


Είμαι το μύνημα χαμένων κιβωτών
πλέω σε πέλαγα πλαστών αστερισμών
μα ξέρω οτι η καρδιά δε θα μου λείψει .


Δ Ε Ν

ΑRGOSTOLI KEFALONIA UBER ALLES
Mε εχουν παρατησει μονο μου σε μια καρεκλα , ενω οι αλλοι μπεκρουλιαζουν
Ποιος Μαλακας τολμησε και με τραβηξε φωτογραφια ?



(Γραμμενο για τον Παυλο Σιδηροπουλο και το Νικολα Ασιμο)


ΔΕΝ έχω σάρκα τις πληγές μου για να κλείσω
ΔΕΝ έχω αίμα στις φλέβες μου να χαρίσω .
Κι αν έχω όνειρα μαζι τους για να παίξω
ΔΕΝ έχω χωράφια πράσινα , σαν έφηβος να τρέξω .


ΔΕΝ εχω ρούχα να φορέσω που ν' αξίζουν
το γόητρο της " Χαϊ " σας ματιάς
έχω μπαλώματα που μόνο σας ξεσχίζουν
τα βλεφαρά σας που παράξενα μιλάν.


ΔΕΝ έχω πια άλλα ρολλά να κατεβάσω
στο παραθύρι μου , στο σπίτι μου μωρέ !
Ζητώ μονάχα τη ψυχή μου να χλευάσω
ΕΓΩ κάποιος κατάδικος , σε καποιο ρετιρέ .


Ημουνα στάχτη ! Τώρα έγινα Ζωή
έγινα Φως , κάποτε ήμουνα σκοτάδι
μιά μεταμόρφωση που γίνηκε βοή
ήμουνα χτύπημα που γίνηκ ' ένα χάδι .


...Κι όταν καπνός θα μου τυλίξει τα όνειρά μου
μέσα σε σύννεφα τρελά απο πνοές
τότε σημάδια εσύ θα βρεις μεσ' τη καρδιά μου
θα πεις " ΑΛΗΤΗΣ HTANE !!! EΦΥΓΕ !!! ΗΤΑΝ ΧΘΕΣ !!! "

 Ξανανεβάζω αυτό το κάτι τις που έγραψα χρόνια πριν 
μονάχα γιατί έχω μάθει να είμαι μαχητής στη Ζωή
να παλεύω για το μέλλον μου
και όχι ένα πρόβατο που ακολουθεί τα ΣΚΑΤΑ .

Θα το παλέψω το γαμημένο το πρόβλημα
κι εγώ και ο Θείος
(Μακάρι να τον γνωρίζατε , τα λόγια περισσεύουν)
-Ευχαριστώ παιδιά για την υποστήριξη-
θα βρούμε την άκρη 
και οι αλήτες θα συνεχίσουν να μάχονται τα ΣΚΑΤΑ

KOSTAS

6 comments:

  1. Τι φωτογραφια ειναι αυτή? Σκετος εφιαλτης σε Νιρβανα . Τωρα καταλαβαιινω τι παιδιά είστε . Τα καλυτερα ! Μην κλείσετε το μπλογκ ρε Μαγκες. Γαμηστε τους όλους.

    ReplyDelete
  2. Μας αρέσουν οι μαχητές ,μας αρέσουν αυτοί που δεν το βάζουν κάτω, μας αρέσουν οι επίμονοι, μας αρέσουν αυτοί που έχουν τσαγανό και αξιοπρέπεια γιατί έχουν ΠΟΛΥ παραπάνω απ' όλα από τους δήθεν...
    Μην το κλείσετε το μπλογκ σας παιδιά...
    Την καλημέρα μου από την βροχερή ethnic Xtreme αναρχική ανατρεπτική επαρχία...και ένα φωτεινό χαμόγελο...

    ReplyDelete
  3. η καλυτερη αντιμετωπιση που θα μπορουσατε να εχετε!
    γι'αυτο σας παμε!

    φοβερη η φωτο κωστακη!
    καλη συνεχεια και καλη δυναμη και στους δυο σας

    ReplyDelete
  4. Καλή δύναμη παιδιά!

    ReplyDelete
  5. Να πάει να γαμηθεί το προηγούμενο Ανεβαστήρι-Ξέρετε για ποιό μιλάω ( Rapidshare ) - κάναμε αρχή να ξαναανεβάζουμε όλα τα δισκάκια μας στο Zippyshare.θα μας πάρει κανα τρίμηνο να ξαναφτιάξουμε το Blog , είναι πάρα πολλά τα αλμπουμάκια που είχαμε ανεβάσει , αλλά θα τπ παλέψουμε μέχρι τελικής πτώσης.Ευχαριστούμε για την υποστήριξή σας , μετράει πάρα πολύ η γνώμη σας και τα σχόλιά σας .

    ReplyDelete
  6. κουραγιο και υπομονη και θα τα ξανανεβασετε.φιλια ,μακης

    ReplyDelete