ua

ua

Thursday, April 25, 2013

Εκλογές για Πάντα . Ενα " Non Stop Party Mnimonio Forever "

Σου ζήτησα την ψήφο σου κυβέρνηση να κάνω
γιατί ποτέ δεν έμαθα στα ψέματα να χάνω.
Σου έταξα τ'αρχίδια μου , κι εσύ τα πήρες όλα
τώρα μου μυξοκλαίγεσαι για μιά ζωή καργιόλα .

Οταν Εσύ με ψήφιζες , δεν το' ξερες Μαλάκα ?
Οτι φοράω Germanικι στολή και θα σου κάνω πλάκα ?
Με πίστεψες Βλακόμουτρο , μου έριξες την ψήφο
και θα το κάνεις πάντοτε , γιατί "ΕΓΩ" ξέρω να γλύφω .


Βρε τι νομίζεις άχριστε ? Που πάει ο λογισμός σου ?
Εχεις κάτι στις τράπεζες ? Πάει ο λογαριασμός σου .
Εγώ είμαι το Τίποτα ! "ΕΓΩ" είμαι τα Πάντα
τη χώρα σου θα κάν' "ΕΓΩ" Σκατά σαν την Ουγκάντα .

Σε λίγο θα' ρθουν εκλογές , Εμένα θα ψηφίσεις
γιατί γουστάρω να σε δω να σβήσεις να ψοφήσεις .



Είμαι ο "ΤΡΙΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΟΣ" . Ακέφαλος σαν την Λερναία Υδρα
έχω ασυλία , φράγκουλα και μία μάντρα αρχίδια .
Βρε θα στα δώσω να τα φας , Θέλεις και τίποτ' άλλο ?
Ψήφισέ με βρε Ηλίθιε κυβέρνηση να κάνω .

Ψήφισέ με βρε Ηλίθιε ! Τον έχω πιό μεγάλο !
Θέλεις Πήδουλο χοντρό . Θέλεις  και τίποτ' άλλο ?

Φόρο θα χώσω Τρίτεκνο στο SEX που έχεις κάνει
κι αν φόραγες καπότες μπλε , το κόμμα σου σε κλάνει .
Σε θέλω ψηφοφόρε μου , κυβέρνηση να κάνω
σε θέλω ρε Ηλίθιε , είμαι στο απο Πάνω .


ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ :

Τα πράγματα αγριεύουνε , τις τράπεζες κουρεύουνε
γλάστρες γκαριζόφωνες στα Media πηγαίνουνε
μέσα σ' 'ολη τη Σαπίλα τους
σκούζουν για την ξεφτίλα τους

Δε θέλω άλλο Αδωνη
Δε Θέλω Χρυσαυγίτες
Θέλω Σκατά στη μούρη τους
στο Σύνταγμα πολίτες


ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ !!!
 Και τη δουλειά των φίλων μου Λυκοτόμαρα .
ΘΕΛΩ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ .

3 comments:

  1. ακουσατε αυτο που ειπε ο Μητσοτακης ε;
    να αυξησουμε το οριο συνταξιοδοτησης γιατι δυστυχως οι ανθρωποι δεν 'φευγουν' νωρις.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τον άκουσα τον Δράκουλα και μου έπεσαν τα λέπια !

      Delete
  2. αλικη-κωστας κλπ σόιMay 4, 2013 at 10:36 PM

    ωραίο!!! Το ακούω στο κεφάλι μου σε hip-hop εκτέλεση και μας βλέπω να το ραπάρουμε σύσσωμο το πανελλήνιο κάθε ώρα και στιγμή της καθημερινότητάς μας: βγαίνοντας από το μετρό, περιμένοντας το ραντεβού, πλένοντας τα πιάτα, σκύβοντας πιο χαμηλά... Φιλιά κύριε ποιητή θειούλη!

    ReplyDelete