ua

ua

Wednesday, May 29, 2013

David & Bob



                             ' David Bowie '               May 2013

                                 ' Bob Dylan '            May 2013


Με πολλή αγάπη αφιερώνω τους δύο πίνακες στους αγαπημένους μου φίλους Γιώργο και Κωστάκη και εύχομαι καλή συνέχεια με το blog. Καλό καλοκαίρι, πολλά φιλιά. Κέλλυ.

Monday, May 27, 2013

The Hydes - Out Tonite Single




















The Hydes– Out Tonite
Label: Corduroy Records – CORD 043
Format: Vinyl, 7"
Country: Australia
Released: 1997
Genre: Rock
Style: Garage Rock  [discogs]

Tracklist
A Out Tonite  3.00
B Sun Won't Go Down  2.55

wav & scans 55 MB Listen Here






















Info [reverbnation.com]
The Hydes create a pure GARAGE/PUNK N'ROLL band circa '92.In 1995 they release "Big City" for the "NOT SO PRETTY" compilation (a tribute to the PRETTY THINGS) on Corduroy Records (AUS) featuring CHESTERFIELD  KINGS, THANES, BREADMAKERS, HEADCOATEES.In 1997 they release the first 7" EP "HARD LOVIN" on SWALLOW IT ALL RECORDS (GR). The next year a 7" SINGLE (OUT TONITE) on CORDUROY again. They participate in a few compilations with covers of the ONLY ONES (Flaming Torch), MARTHA AND THE VANDELLAS (Heatwave),Q65 (Sour Wine), MASTER'S APPRENTICES (Wars Or Hands Of Time). Last Corduroy release comes with the tribute to the Rolling Stones "STANDING IN THE SHADOWS" in 2001.The Hydes play "Standing In The Shadow".
On Stage Cd Collection "Enjoy The Greeks!" [2004] includes "Hitwave" by The Hydes.

Διαβάστε και αυτά :
Here Today, Gone Tomorrow
orphan-drugs.blogspot

Hard Lovin 7" e.p. (Swallow It All Records, 1997)  Here [10000 Eyes]

Thursday, May 23, 2013

Nusrat Fateh Ali Khan - Mustt Mustt



















Nusrat Fateh Ali Khan – Mustt Mustt
Label: Real World Records – 0777 7 86221 2 3
Format: CD, Album
Country: Europe
Released: 1990
Genre: Electronic, Folk, World, & Country
Style: Tribal, Folk  [discogs]

Tracklist
1 Mustt Mustt (Lost In His Work)
2 Nothing Without You (Tery Bina)
3 Tracery
4 The Game
5 Taa Deem
6 Sea Of Vapours
7 Fault Lines
8 Tana Dery Na
9 Shadow
10 Avenue
11 Mustt Mustt (Massive Attack Remix)

Mustt Mustt Listen Here  @  320

















Allmusic review
by Alex Henderson

When the Ayatollah Ruhollah Khomehni banned all music in Iran and declared it to be sacrilegious, his views by no means reflected the outlook of all Muslims. In fact, Islam's Sufi sect believes music to be a sacred and necessary element of spiritual life. Like Hindus, the Sufis passionately encourage meditation, dancing and chanting. Nusrat Fateh Ali Khan is a master of traditional Qawwali, the music of the Sufis. Soulful and hypnotic, Khan's passionate singing on these songs of praise underscores the richness and vitality of Sufi culture. While Qawwali music goes back centuries, the use of synthesizers adds a modern edge to the highly absorbing Mustt Mustt.


 Mustt Mustt (lost in his work) - Nusrat Fateh Ali Khan


Tuesday, May 21, 2013

Πληγωμένα Αλμπατρος




Λευκή ματιά
που συνοδεύεις τις γεύσεις των ονείρων ,
Μαβιά απόλαυση
σε ξεχασμένες από το ξύπνημα στιγμές .
Ελα .

Ο Νους έζησε βαθιά .
Ποιός ?
Πες μου ποιός σε κατάλαβε ?
Φωτεινή οπτασία
σε μολυσμένες απο τη Ζωή μαγείες .
Ελα .

Κίνηση που ζεύεις τη σιωπή
και το άρμα του ηλίου ιππεύεις,
γυμνή κορφή δύσβατων βουνών ,
με Μανδραγόρες κι Αμανίτες



τον ήλιο και το σκοτάδι γητεύεις .

Ελα. Φίλησέ με .



Ξεπέρασε το Λάθος .
Βγες απο τον γεννέθλιο λόφο της μήτρας
ζωγράφισε την ελπίδα .

Οσμίζονται τα ζώα μυρουδιά
πλάθει η καρδιά τον χτύπο
οι φλέβες αίμα αναζητούν
κι η μουσική τον ήχο .

Πλάσματα δίπλα στην ανάσα μου
όλα όμορφα μα καταδικασμένα
γεύσεις μεσ' την ψυχή μου ,
στα χείλια μου κρυφτήκανε
φιλιά απο σάλιο στεγνωμένα .

Αργήσανε τα λόγια μου
μάττωσε η καρδιά μου
σβηστήκαν τ'αναλόγια
κι όμως υπάρχουν
γραμμένες με σκουριά
παλιές νότες στα όνειρά μου .

Κάπου όμως εκεί ...

τα Αλμπατρος δεν ξεκίνησαν
Κόκκινα ! Πληγωμένα ! Δεν πέταξαν .



Επεσα στα γόνατα . Μόνος .
Κουλουριασμένος στο σκοτάδι .
σβήνοντας τον πανικό του στήθους μου
σ'ενα δικό σου χάδι .


Κάπου όμως εκεί ...

τα Αλμπατρος δεν ξεκίνησαν
Κόκκινα ! Πληγωμένα ! Δεν πέταξαν .



Εφυγε η νύχτα και με σφίγγει
σε κρυφή συμφωνία με τα άστρα
προσπαθώ τυφλά
στο κούφιο το μυαλό μου .

Ιδρώνει το κορμί μου που με τον λήθαργο σμίγει
και στης ερημιάς τα κάστρα αντιστέκεται .




Ενιωσα Θαύματα .
Μόνος .
Χαμογέλασα και σου ' πα : Στάσου !
Για θυμήσου .
Φέρε τον κόσμο σου να ακουμπήσει τον Δικό μου .

ΤΩΡΑ !!!

Σε ικετεύω

Εχει σκοτάδι η αλήθεια σου
Το ξέρω .





Κορμί φλογισμένο
στην γέφυρα της Μαύρης ανίχνευσης μη ζήσεις .
Μη ζητήσεις λησμονιά  στο θόρυβο της απάθειας .
Μην κάνεις Δόξα ένα ματτωμένο πρωϊνό
απο καταδικασμένες μετριοφροσύνες .

Αισθήσεις . Συναισθήματα .
Τι κρύβεις στο μυαλό σου ?
Ομορφη πυρωμένη συνείδηση
νιώθεις ψυχή στο θάρρος σου ?

τα Αλμπατρος δεν ξεκίνησαν
Κόκκινα ! Πληγωμένα ! Δεν πέταξαν .


Κι αν είναι ξέσπασμα οργής
χαλάσματα στις νύχτες
κι αν οι αισθήσεις ατροφούν
και γίνομαι άνθρωπος τρωτός ,
Δεν ξέρω !
Κόλπα της στιγμής το σώμα μου ζητούν .
Διάολε ! Ντρέπομαι αληθινά .
Γυμνός μέσα στης Ζωής τις φούχτες .



...Βάφτηκαν Κόκκινα
Με Αίμα τα Αλμπατρος .

Τα πανέμορφα σχεδιάκια είναι της Βάσως Delirioum 
και τα έβαλα δίχως να της ζητήσω την άδεια , αλλά νομίζω ότι γουστάρει 
κι εκείνη αυτούς τους στίχοι .
Βλέποντας τα πανέμορφα σχέδιά σου
απλά τα έντυσα με κάποιους στίχους.
Για πάρτυ σου Βασούλα

Το BLOG της φίλης μου υπάρχει πάνω δεξιά .

Βάσω σ'ευχαριστώ για το δωράκι σου .

Sunday, May 12, 2013

ROCK 'N' RΟLL Βραδιά απο τους URBAN ASPIRINES στο " BLUE BAR " Δευτέρα 20 Μαϊου 2013

Δευτέρα 20 Μαίου στο " BLUE BAR " στο  Χαλάνδρι , πλατεία Χαλανδρίου ( Πλατεία Αγίου Νικολάου ) η Αφεντομουτσουνάρα μου , ( ΕΓΩ δηλαδή , παρέα με τον καταπληκτικό ΕΜΕΝΑ ) θα παίξει μουσική για τα όμορφα Ροζ αυτιά σας .

Δυτυχώς ο έτερος ΑΣΠΙΡΙΝΗΣ δεν βρίσκεται στην Αθήνα , οπότε θα σηκώσω μονάχος μου το βάρος της βραδιάς .

20 Μαίου προς Ξημερώματα 21 Μαίου ( Που έχω τη γιορτή μου - Πανάθεμά με ) και ενώ θα είμαι πάνω στις κονσόλες , ( Το λιώμα της αρκούδας ) , θα ακουστούν όλα τα Ρεμάλια της PUNK σκηνής καθώς επίσης και μουσικές απο όλα τα Κατακάθια  της ROCK .

Aπο τον HENDRIX στους SEX PISTOLS , απο τους KINKS στους RAMONES , απο τους JOY DIVISION στους JETHRO TULL , απο τους ROLLING STONES  στους  SLAYER , απο τους RANCID στους ELOY , απο τους BAUHAUS στον GALLAGHER απο τους BEATLES στον PAUL ROLAND , Και δε συμμαζεύεται .

Πολλά τα ονόματα , τι να πρωτοπώ ?

Απο το CLASSIC ROCK στο PUNK , απο το GARAGE στο SKA , απο την PSYCHEDELIA στο NEW WAVE , απο το HARD ROCK στη REGGAE , απο το DARK σον ΜΑΖΩΝΑΚΗ Χα!Χα!Χα! ( Ούτε Με σφαίρες ) Κουλουπού  κουλουπού ,

Γουστάρουμε να έχετε ανοιχτά αυτιά και καλή διάθεση .

Οι ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ θα φροντίσουν ένα προγραμματάκι έξω απο τα Κλισέ των ROCK Μαγαζιών που παίζουν μονάχα τα σύγχρονα Χιτάκια .

Θα σας προσφέρουμε ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ για τον πονοκέφαλλο που μας προκαλλούν όλοι αυτοί οι απατεώνες της Βουλής .

Ολες οι Δεκαετίες της ROCK Θα παρελλάσουν , μιξάροντας τα διαφορετικά είδη μιάς μουσικής που  αντέχει ακόμα μετά απο μισό αιώνα Ζωής .

ΩΡΑ  22-30 
Είσοδος Ελεύθερη

Οσοι πιστοί Προσέλθετε !!!
Οπως έλεγε και ο Τζιμάκος - Δεν συμμετέχει ο Γιώργος Νταλάρας !

Monday, May 06, 2013

John Berberian And The Eastern Rock Ensemble : Middle Eastern Rock 1969


1969

John Berberian (b. c.1941) is an American musician known for his virtuosity on the oud, the Middle Eastern stringed instrument.Berberian was born in New York City and he's parents were Armenian immigrants.

Released originally in 1969, "MIDDLE EASTERN ROCK" is a unique, compelling fusion record . The "Rock East Ensemble" , Beberian’s backing band, consists of the artist’s standard group , which specializes in traditional Armenian music with a jazz edge , and American session musicians who bring more of a rock sound .

The results, which blend elements of psychedelia , free jazz , surf music , and various klezmer , African , and Middle Eastern textures , are dazzling , and are sure to thrill anyone with a taste for rare "outside" albums.


He expanded beyond the ethnic music market in the mid to late 1960s , decades before "world music" became fashionable , with a series of LPs which explored fusions between traditional Middle Eastern music , psychedelic rock Ethnic and jazz.




    Art Direction – Sid Maurer
    Artwork [Cover Art] – Jim O'Connell , Sandy Hoffman
    Bass [Fender Bass] – Chet Amsterdam
    Clarinet, Tenor Saxophone, Baritone Saxophone – Souren Baronian
    Drums – Bill LaVorgna
    Electric Guitar [Amplified Rock Guitar], Guitar [Fuzz] – Joe Beck
    Engineer – David Greene, Tony Maye
    Goblet Drum [Dumbeg] – Steve Pumilian
    Leader, Oud – John Berberian
    Liner Notes – Jack Maharian
    Percussion, Vocals – Bob Tashjian
    Producer – H.H. Cowen, Peter Spargo
    Rhythm Guitar – Ed Brandon





John Berberian And The Rock East Ensemble : Middle Eastern Rock
Genre : World, & Jazz, Rock
Style : Ethnic Rock, Psychedelic Rock
Year : 1969
Label : Verve Forecast – FTS-3073, Verve Forecast – FTS3073
Format : Vinyl LP
Country : US
Released : 1969


Tracklist


    1. The Oud & The Fuzz (4/4)     6:25    
    2. Tranquility (6/8)     6:25    
    3. Chem-OO-Chem (6/8)     5:58    
    4. Iron Maiden (2/4)     3:49    
    5. Flying Hye (9/8)     6:02    
    6. 3/8+5/8=8/8     5:12    
    7. The Magic Ground (2/4)     4:25    

Flac   Size  : 232 MB  Only For Lovers of Jazz Rock and Ethnic Explorers
Flac Part 1
Flac Part 2


Wednesday, May 01, 2013

Deus Ex Machina – Motorpsycho






















Deus Ex Machina – Motorpsycho
Label: Hitch-Hyke Records – LIFT 024 X CD, Hitch-Hyke Records – LIFT 024X CD
Format: CD, Album
Country: Greece
Released: 2006
Genre: Rock
Style: Alternative Rock, Punk  [discogs]

Tracklist
1 Inspiration
2 Mass Media
3 Motorpsycho
4 Unreliable
5 Even If We Lose
6 Curious
7 Chase Me
8 Deus
9 Execute
10 Iraq 'N' Roll
11 False Promises
12 Killing My Name
13 December

Notes
Tracks 1-8: Originally released as "Motorpsycho" vinyl album, Hitch-Hyke Lift 024, 1990
Tracks 9-10: Originally released as vinyl single. Hitch-Hyke Lift 7001 7", 1991.
Track 11: Originally appeared at "Act Up" compilation, 1994.
Tracks 12-13: Originally released as Era Of Futile Potentialities vinyl single, free with Merlin's Music Box magazine MBB 7001 7", 1995.


Listen  Motorpsycho here [flac & scans] 377 MB
Part 1   Part 2
Buy it  Anazitisi    
           Lotus Records
           Now or Never
          Labyrinth of Thoughts
          

anexartisi.gr
http://www.anexartisi.gr/deusxm/deusxm.htm
Info about DXM in English

http://tribe4mian.wordpress.com/2009/02/19/baby-steps-to-a-new-era-vol-ix/

Ακολουθεί μια σπάνια συνέντευξη των Deus από το πρώτο τεύχος του 'zine ''O Tempora Ο Mores'' 

U'VE GOT 2 KEEP IT ALIVE

  Τα τελευταία 9 χρονιά της ελληνικής ανεξάρτητης rock σκηνής είναι έντονα σημαδεμένα από το στίγμα ενός συγκροτήματος, που σαν "από μηχανής θεός" εισεβαλλε και προσέφερε φρεσκάδα και ανανέωση στο ελληνικό rock. Στην ουσία, δεν μπορούμε να αναφερθούμε στο rock των 90'ς για τα ελληνικά δεδομένα χωρίς να αναφέρουμε τους Deus Ex Machina, μιας και οι ίδιοι αποτελούν σημαντικό κεφάλαιο αυτού.
  Οι Deus Ex Machina πρωτοεμφανίστηκαν τον Απρίλη του 1989, με αρχική    τους    σύνθεση:    Δημήτρη Σπυρόπουλο [κιθάρα] , Δημήτρη Μάνθο [μπάσο] , Κώστα Διαβολίτση [άφωνη] και Γιώργο Τρεβλό [ντραμς] . Τα πρώτα τους live ήταν σε χώρους όπως το Αν , η Γεωπονική , το Πολυτεχνείο, το Ρόδον κυρίως όμως στις καταλήψεις στέγης . Το φθινόπωρο του '91 κυκλοφορούν ενα από τα πιο δυνατά ντεμπούτο στην ιστορία του ελληνικού rock , το "Motorpsycho" σε παράγωγη του Αλέξη από τους Last Drive αποτελώντας το ξεκίνημα για την συνεργασία τους με την Hitch Hyke . Τον Νοέμβρη του '92, με νέα μελη στη σύνθεση τους ( Γιώργος Μιχαηλίδης [κιθάρα] (το πέμπτο μέλος) και Τάκης Παπαδόπουλος [ντραμς] ) και αφού έχουν ξεπεράσει το σοκ του τρομερού ατυχήματος του καθ'οδόν για μια συναυλία στη Θεσσαλονίκη, βγάζουν στην κυκλοφορία το 7" "Execute" το οποίο αποτελεί το πιο πετυχημένο 45αρι που κυκλοφόρησε ποτέ στην Ελλάδα. Χωρίς ποτέ να έχει συμπεριληφθεί σε κάποιο album (στο "Worlds Apart " η εκτέλεση ήταν εντελώς διαφορετική ), έχει πουλήσει πάνω από 3000 αντίτυπα. Τον Οκτώβρη του '93 το "Worlds Upart " βγαίνει στην κυκλοφορία και γράφει ιστορία μάλλον σαν το απόλυτο hardcore album ενώ αποτελεί την επιτομή για μια σειρά από καταιγιστικά live. To "No Silence On My Face " 45αρι του '94 ηχογραφήθηκε σαν προπομπός του νέου τους album (ονομάζεται "ANGEL CHARM "και  έχει ήδη καταλάβει τον αριθμό κατάλογου 034 της hitch hyke χωρίς να έχει κυκλοφορήσει ακόμα). Το '96 συνοδεύεται από την "ανανέωση" του group με τους νέους Σταύρο Χατζόπουλο στη φωνή και Κανέλο Δαβέρο στην κιθάρα . Η εμφάνιση του συγκροτήματος στα Σκόπια στα πλαίσια ενός Βαλκανικού φεστιβάλ έδωσε την αφορμή στους DEUS να εκθέσουν τις απόψεις τους γύρω από το γνωστό θέμα, μέσα από την εκπομπή "Μήλο της Έριδος" : Η νεολαία δεν ενδιαφέρεται για πολιτικές μανούβρες αλλά για μια καλύτερη ζωή που σίγουρα δεν νοήται χωρίς ειρήνη. Από τότε έχουν ακολουθήσει μια σειρά από εμφανίσεις τους σε πολλά μέρη με σημαντικά συγκροτήματα όπως τους Σέρβους ΒΟΥΕ, τους COSMIC PSYCOS και NEW CHRISTS.
Το 1997 τους βρίσκει με μια νέα κυκλοφορία, το 10" " Different " και με βάση αυτό δίνουν την πρώτη τους συνέντευξη στο 'Ό Tempora Ο Mores " 'zine.
Ο " Honeydiver" με θρησκευτική (περίπου) ευλάβεια , στέκεται μπροστά από το group που τον μύησε στην ελληνική ανεξάρτητη σκηνή και ρωτά :
HONEYD. : Κατά ποιο ποσοστό μπορεί μόνο η μουσική να εξασφαλίσει την επιβίωση των DXM? Τι νομίζετε ότι λείπει σήμερα από την ελληνική σκηνή έτσι ώστε τα συγκροτήματα να ζουν μόνο με τη μουσική τους?
DXM : Aν αναφερόμαστε στην επιβίωση των DXM σαν συγκρότημα η μουσική μπορεί να εξασφαλίσει την επιβίωση τους μόνο, συναισθηματικά και όχι οικονομικά . Όλοι είμαστε αναγκασμένοι για λογούς επιβίωσης να δουλεύουμε σε δουλείες όπως οικοδομή, αποθήκες, courier. Πολλές φορές έξοδα όπως πρόβες , χορδές , συντηρήσεις μηχανημάτων και οργάνων κτλ καλύπτονται από δικά μας λεφτά και όχι από έσοδα της μπάντας. Όσον άφορα το δεύτερο ερώτημα, υπάρχουν συγκροτήματα στην ελληνική σκηνή που ζουν από την μουσική τους και όταν μιλάμε για ελληνόφωνα συγκροτήματα μπορούμε να αναφερθούμε στις Τρύπες ή τα Ξύλινα Σπαθιά. Βλέπουμε δηλαδή ότι ο κόσμος και ιδίως ο πιτσιρίκας που ακούει κάτι στα ελληνικά αντιλαμβάνεται πιο εύκολα το μήνυμα πρώτα απ' όλα των στίχων . Στο τι λείπει κατά τ' άλλα στην ελληνική σκηνή δεν είναι τόσο εύκολο να το πούμε . Μάλλον θα ήταν πιο εύκολο να προσπαθήσουμε να βρούμε τι υπάρχει γιατί σίγουρα υπάρχουν πολλά . Υπάρχουν ένα σωρό αξιόλογες μπάντες και κάποιος κόσμος που γίνεται ένα με αυτές , γιατί εκφράζεται μέσα από αυτές , εκτονώνεται μέσα από αυτές και το αντίστροφο . Δηλαδή και για τα συγκροτήματα συμβαίνει το ίδιο.
HONEYD. : Γιατί οι DXM διάλεξαν αγγλικό στίχο? Τι μειονεκτήματα υπάρχουν σε αυτό και τι πλεονεκτήματα?
DXM : Οι DEUS διάλεξαν αγγλικό στίχο γιατί νιώθουν πιο οικεία την αγγλική γλωσσά στη ροκ μουσική . Η αλήθεια είναι Ότι στα αγγλικά μπορείς να πεις τη μεγαλύτερη μαλάκια και να ακουστεί ωραία ή τουλάχιστον μέτρια. Στα ελληνικά πολλές φορές είναι δύσκολο να εκφράσεις τις σκέψεις σου μέσα από τη ροκ . Βέβαια να μην ξεγελιόμαστε , η μαλάκια είναι πάντα μαλάκια σε οποία γλωσσά κι αν είναι .Δεν κρίνουμε άσχημα κανένα group που τραγουδά στα ελληνικά . Το ροκ πρώτα απ'ολα είναι ελευθερία σκέψης , για αυτό τον λόγο ο καθένας πρέπει να επιλέγει τον τρόπο που τον εκφράζει καλύτερα .
HONEYD. : Av μπορούσατε στην αρχή των DEUS , τι είναι αυτό που θα αλλάζατε?
DXM : Δεν θα θέλαμε να αλλάξουμε τίποτα. Οι DEUS ήταν , είναι και θα είναι αυτό που πάντα  ήταν , είναι και θα είναι ότι και αν σημαίνει αυτό
HONEYD. : Ποιο είναι το highlight της μέχρι τώρα πορεία σας ?
DXM : Το ποιο??
HONEYD. : Στο τελευταίο 10ιντσο αναφέρεστε σε σημαντικά προβλήματα που αφορούν τους νέους, σήμερα . Μόλυνση περιβάλλοντος , ναρκωτικά , ζωή χωρίς νόημα , έλλειψη αυτογνωσίας κτλ. Πόσο απαραίτητη νομίζετε πως είναι η μουσική στην επίλυση τέτοιων προβλημάτων ?
DXM : Όλα τα παραπάνω σημαντικά προβλήματα είναι άκρως αλληλένδετα μεταξύ τους και όλα προκαλούνται από την ίδια κάστα ανθρώπων που κινούν τα νήματα σε όλη τη γη . Τίποτα απ' όλα αυτά δεν είναι τυχαίο, η βουλιμία της ανθρωπινής ύπαρξης είναι υπεύθυνη για όλα. Η μόλυνση του περιβάλλοντος είναι αποτέλεσμα της ανθρωπινής παρέμβασης στη φύση , με διάφορους τρόπους με μόνο σκοπό την δύναμη και τον πλούτο . Προκαλούμε καρκίνο στη γη με τον ίδιο τρόπο που προκαλούμε καρκίνο στον εαυτό μας καπνίζοντας . Είμαστε στην κυριολεξία μια μικρογραφία της λειτουργίας της γης . Οι ίδιοι που δημιουργούν τα παραπάνω είναι οι ίδιοι που με τον ίδιο σεβασμό που τρέφουν προς την ζωή χωρίς πρόβλημα παράγουν ναρκωτικά αδιαφορώντας αν κόσμος πεθαίνει ή καταστρέφεται . Τα ναρκωτικά ελέγχουν την συνείδηση του κόσμου και κυριότερα των νέων . Μπορούμε να τα παρομοιάσουμε με τηλεκοντρόλ της σκέψης . Σε κάνουν φυτό , άβουλο πλάσμα, σημαδεμένο, στιγματισμένο και σε γεμίζουν τύψεις για μια κατάσταση που αυτοί σε έφεραν . Όλα τελειώνουν όταν δεν βρίσκεις πια νόημα στη» ζωή. Πολλές οι πίκρες , ανύπαρκτες οι χαρές άνθρωποι δεν αγαπούν , γεμάτοι πόνο , ανίκανοι να καταλάβουν και να βοηθήσουν. Δεν είναι ότι τα ναρκωτικά καταστρέφουν τον χρήστη και μόνο αλλά και όλο το περιβάλλον του . Οι πολιτικοί είναι ανίκανοι και μαριονέτες στα χέρια των εταιριών και της μίζας . Σπαταλούνται εκατοντάδες εκατομμύρια για κάθε επίσημη επίσκεψη κάποιου ανεγκέφαλου υπουργού ή πρωθυπουργού , ενώ την ίδια στιγμή κλείνουν αποτοξινωτικές κλινικές , ειδικά σχολεία για παιδιά με προβλήματα , υπολειτουργούν νοσοκομεία με τεράστιες ανάγκες. Και βέβαια τι να πούμε για τα νόμιμα ναρκωτικά : καπνός- αλκοόλ . ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΗΣ ΗΡΩΙΝΗΣ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ.
Η μουσική μπορεί να βοηθήσει . Και αυτό γιατί ο θόρυβος ξυπνάει. Και η ροκ μουσική είναι θόρυβος, είναι φωνή και η φωνή αυτή σε πολλές περιπτώσεις μιλάει σε κοινή γλωσσά με τους νέους και όχι μόνο ανθρώπους. Με αυτόν τον τρόπο έρχονται σε επαφή οι άνθρωποι και βλέπουν ότι έχουν τις ίδιες αγωνίες, τις ίδιες ανασφάλειες, την ίδια αγάπη για την ζωή και παίρνουν κουράγιο ο ένας μέσα από τον άλλο. Ας μην ξεχνάμε πως πολλές ελληνικές μπάντες παίζουν σε συναυλίες κατά του ρατσισμού, των ναρκωτικών, σε συναυλίες οικολογικού χαρακτήρα ακόμα και για την αποφυλάκιση κρατουμένων και για την ενίσχυση αντάρτικων στρατών.
HONEYD. : Ποια είναι τα άμεσα σχέδια σας για το μέλλον;
DXM : Σκοπεύουμε να ηχογραφήσουμε σύντομα τα καινούργια κομμάτια που ετοιμάσαμε και να κάνουμε πολλές συναυλίες παντού.
HONEYD. : Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά των DXM είναι η " κατεδαφιστική " σκηνική παρουσία. Που οφείλεται το γεγονός αυτό ?
DXM :  Η κατεδαφιστική σκηνική παρουσία των DEUS οφείλεται στην άμεση επικοινωνία που υπάρχει με το κοινό. Σε αυτόν τον κόσμο προσπαθείς να μεταβιβάσεις ενέργεια και αυτός ο κόσμος δίνει ενέργεια σε εμάς . Το αποτέλεσμα αυτής της επικοινωνίας είναι η εκτόνωση η οποία είναι και ο κύριος λόγος της "κατεδαφιστικής" μας παρουσίας.   
HONEYD. : Ποιο είναι το πιο παράξενο περιστατικό που σας έχει συμβεί σε κάποια συναυλία;
DXM : Δεν ξέρω αν γνωρίζεις ότι μας αποκαλούν θεούς της γκαντεμιάς. Τώρα θα πεις τι σχέση έχει αυτό με την ερώτηση. Άκου λοιπόν τα εξής:
Πηγαίναμε στην Θεσσαλονίκη για κάποια συναυλία που διοργανώνονταν από κάποιο ραδιοφωνικό σταθμό και στην οποία θα συμμετείχαν πληθώρα συγκροτημάτων . Στον δρόμο ,στο ύψος των διοδίων Σχηματαρίου τρακάραμε πολύ άσχημα με μια νταλίκα. Αποτέλεσμα: Σπασμένα ποδιά, λάμες, καρφιά , μήνες στα νοσοκομεία για τον κιθαρίστα και τον τραγουδιστή μας και μήνες καθυστέρησης και αποχή του group από τις συναυλίες . Μετά από ακριβώς ένα χρόνο παρά μια μέρα μας ξανακάλεσαν για την ίδια ακριβώς συναυλία του ίδιου σταθμού. Θεωρήσαμε καλό να μην προκαλέσουμε την τύχη μας ανεβαίνοντας με αυτοκίνητο και προτιμήσαμε το τρένο . Στο δρόμο όμως το τρένο τράκαρε με μια άλλη νταλίκα και παραλίγο να εκτροχιαστεί αφού η καρότσα του σφηνώθηκε κάτω από το τρένο και το σήκωσε 1-1,5 μέτρα από τις γραμμές. Ευτυχώς την γλιτώσαμε με λίγες ώρες καθυστέρηση και μερικές συμβουλές από πολλούς όπως να κάνουμε αγιασμό εξορκισμό κ.α.
HONEYD. : Ποιο ήταν το συγκρότημα με το οποίο έχετε παίξει και το γουστάρατε περισσότερο; Με ποιο ονειρεύεστε να παίξετε?
DXM :  Έχουμε παίξει με σχεδόν όλα τα συγκροτήματα της ελληνικής σκηνής αλλά και με Αυστραλούς (COSMIC PSYCOS , DUBROVNIKS), Άγγλους (NEW MODELS ARMY ) αλλά και συγκροτήματα από τη Σερβία (ΒΟΥΕ) κ.α Στο φεστιβάλ που είχε γίνει στα Σκόπια για την ειρήνη στα Βαλκάνια είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε με συγκροτήματα από Σλοβενία , Αλβανία , Σερβία , Σκόπια , Κροατία , Βουλγαρία . Μας αρέσουν τώρα πολύ οι συναυλίες με τους φίλους Last Drive , Nightstalker , Honeydive , Make Believe, Ziggy Was . Θα θέλαμε να παίξουμε με πολλά συγκροτήματα αλλά δεν έχουμε φτάσει στο σημείο να ονειρευόμαστε για αυτό το λόγο . Ίσως επειδή οποίος ονειρεύεται μάλλον κοιμάται . Πάντως σίγουρα όλοι θα θέλαμε να παίξουμε με τους FAITH NO MORE.
HONEYD. : Που οφείλεται η ιδιαίτερη άνθιση  της ανεξάρτητης σκηνής τα  τελευταία χρόνια ?
DXM : Προφανώς οφείλεται στο ότι οι εταιρίες μυρίστηκαν ότι υπάρχει τρόπος να βγάλουν λεφτά , χωρίς πάλι να έχει συμβεί τίποτα τρομερό . Και αυτό άφορα τα ελληνόφωνα συγκροτήματα.
HONEYD. : Ποια είναι η σχέση σας με τα άλλα ελληνικά συγκροτήματα; Ποιο απ' αυτά γουστάρετε περισσότερο;
DXM : Τα μέλη των περισσοτέρων συγκροτημάτων είναι φίλοι μεταξύ τους . Είναι πολλές φορές που βρισκόμαστε κάπου διάφορα μέλη συγκροτημάτων . Από σπίτια , πάρτι , συναυλίες, μαγαζιά μέχρι και διακοπές . Ιδιαίτερα φιλικές σχέσεις έχουμε με τους Last Drive , Nightstalker , Blackmail , Honeydive . Μας αρέσουν πολυ οι παραπάνω και ακόμα μας αρέσουν οι Echo Tattoo , οι Εκτός Ελέγχου , οι Rockin Bones , Terminal Curve , Crime Scene, Ziggy Was, Make Believe .
HONEYD. : Τι γνωρίζετε για την Γιαννιώτικη rock σκηνή (? !)?
DXM : :Έχουμε παίξει παλιότερα στα Γιάννενα μαζί με τους DE TRACES και τους LAST DRIVE. Ξέρουμε ακόμη τους DIRTY  SAINTS και παλιότερα στους  ΜΕΤΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥΣ.
HONEYD. : Κάποιο τελευταίο δικό σας σχόλιο ?
DXM : Τελειώνοντας θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι η φύση των πραγμάτων δεν μας αποκαλύπτεται έτσι όπως είναι, αλλά έτσι όπως δεν είναι. Αυτό το δεν είναι, είναι η πραγματικότητα που λαμβάνουμε για αυτό που δεν είναι και έτσι η πραγματικότητα μένει ανέπαφη ενώ η μη πραγματικότητα είναι η αληθινή μας φύση με όλα μας τα προβλήματα.

ΑΦΟΥΓΚΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΌΧΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ή ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

Οι DEUS EX MACHINA έχουν επιστρέψει . Είναι δυναμικοί , speedαριστοί , άμεσοι και γεμάτοι ενέργεια όπως μας έχουν συνηθίσει εδώ και 9 χρονιά. Πάνω από όλα όμως οι DEUS EX MACHINA είναι συνειδητοποιημένοι και προβληματισμένοι . Αισθάνονται και αντιδρούν στα ερεθίσματα που δέχονται με αποτέλεσμα την έκφραση και την δημιουργία. "Οι DEUS συντάσσονται και αυτοί με το σημερινό εναλλακτικό κίνημα . Αποτελούν την πιο αξιόπιστη πρόταση για όλα αυτά τα παιδιά που κατοικοεδρεύουν στη χώρα μας ,υπενθυμίζουν όσο συχνά χρειάζονται και πάνω απ' όλα όπως χρειάζονται: Παίζουν το πιο τριπαριστό πανκ-ροκ με τις πιο αισθαντικές μελωδίες της ηπείρου.
Ακουστέ το DIFFERENT και ανακαλύψτε μόνοι σας   

Οι DEUS EX MACHINA είναι :
Δημήτρης Σπυρόπουλος Δημήτρης Μάνθος Τάκης Παπαδόπουλος Κανέλος Δαβέρος Σταύρος Χαντζόπουλος

Δισκογραφία ;
Motorpsycho (lp 1991) Execute/Iraq'n'Roll (7" 1992) Worlds Apart (lp 1993) No silence on my f ace/SDS (7' 1994) Different (10" 1997)