ua

ua

Sunday, July 19, 2015

Με Τα Φτερά μου


Με τα φτερά μου αδειανά

και με πανιά διχτυωτά
μιά βάρκα σέρνω .

Σε κύματα παντοτινά
Εγώ αετός δίχως φωλιά
το δρόμο παίρνω .

Εχω ένα βράχο να κρυφτώ
ο ψίθυρος μου : " Σ ' Αγαπώ "
τα καταφέρνω ;

Οταν θα έρθουν οι στιγμές
να μου ζαρώσουνε το χθες
 θα υποφέρω ;


Ο χρόνος κρύβει τις σκιές
μα με τρελαίνουν οι βοές
της θύμησής σου .

Πρέπει να φύγω να χαθώ
πριν στο μηδέν να σκοτωθώ
απόφαση να πάρω .


Σα νεογνό να γεννηθώ
και όσα ψέματα σου πώ
ποτέ μην τα ξεχάσεις .


Ο χρόνος είναι μιά πληγή
και η καρδιά μου μιά πηγή
μην τη στερέψεις .


Κάποτε θα'ρθει της Θούλης η στιγμή και θα χαζέψεις
μετά στη λήθη θα χαθεί
και έπειτα θα σε ρωτάς ,
πως μπόρεσες να τα μπερδέψεις .

Με τα φτερά μου ανοιχτά
ζω τη ζωή μου κουρνιαχτά
και δε βγάζω ουρλιαχτά .


Με τα φτερά μου ανοιχτά .

No comments:

Post a Comment