ua

ua

Thursday, May 05, 2016

Κοίτα Να Δείς Ρε Γαμώτο !!!



Κοίτα να δεις ρε Γαμώτο !
Τι μου ήρθε πάλι .
Σε Αδιέξοδο βρίσκομαι
δίχως να κάνω τά ίδια λάθη .

Μιά Θάλασσα έχω ανάγκη
κι ένα χωράφι γεμάτο χρωματιστούς φίλους
ένα μυρωδάτο γέλιο σας
εκλιπαρώ να φωτίσει τα μάτια μου .

Να βαφτίσει το όνομά μου ξανά
Το ξεφτισμένο ποίημα να μου το ξαναπείτε
δυό παλιές φωτογραφίες να πάρω δώρο
κι ένα " Σκασίλα  μου " να φάω κατάμουτρα .

Κοίτα να δείς ρε Γαμώτο !

Οτι θυμάμαι χαίρομαι .
Ομορφες ημέρες , πανέμορφες νύχτες
ανοίγω τά μάτια και σας βλέπω όλους σας .

Μπήκατε με αργά βήματα μέσα στη ζωή μου
Ηπια καφάσια από το " ΘΕΛΩ " σας
μέθυσα με την αγάπη σας
και τραγούδησα την αλητεία μου μαζί σας .

Κοίτα να δείς ρε Γαμώτο !!!

Τώρα είμαι Ευτυχισμένος που σας έχω !
Δίχως Εσάς ΤΙΠΟΤΑ !!!

No comments:

Post a Comment