ua

ua

Friday, June 30, 2017

ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ " URBAN ASPIRINES "


Απαντήστε και κερδίστε !

1. Τι χρώμα String φοράει αυτή η κυβέρνηση για να τρώει τόσα Μνημόνια όσα και  αγγούρια ;

a . Ροζ
b . Κόκκινα με σήμα το σφυροδρέπανο
c . Με κάνετε και κοκκινίζω . Δε γνωρίζω δεν απαντώ . Μ' αρέσει να τον παίρνω .

2. Τον τρώω και ζορίζομαι ή τον τρώω και δροσίζομαι ;

a . Ζορίζομαι ( Πονάει αλλά μ΄αρέσει )
b . Δροσίζομαι ( Έχω δωρεάν ΕΝΦΙΑ από τον Τσακαλώτο και Siemens από τον         Κυριάκο )
c . Γουστάρω να τον παίρνω ανελλιπώς και στο Ροζ και στο Μπλε . Το χρώμα δε         μετράει , το      μέγεθος με τρελαίνει . Ααααααααααχχχχχ !!!

3. Ποιο είναι το βασικό συστατικό μιας Μολότοφ ;

a. Η μουστάρδα
b. Η σκορδαλιά
c. Γνωρίζω αλλά δεν απαντώ γιατί θα σπάσει η μάσκα ομορφιάς που έχω βάλει στη  μούρη μου 

4. 7 Χρόνια μνημόνια , ποιος παίρνει τις καλύτερες Γερμανικές Πίπες ;

a. Το ΠΑΣΟΚ , η Ν.Δ , ο ΣΥΡΙΖΑ
b. Πως τολμάτε ; Δε σας επιτρέπω ( Τι θα πει ο κύκλος μου ;)
c. Στέγνωσαν τα χείλη μου και το λαρύγγι μου ( Give it to me )

Απαντήστε σωστά και κερδίστε ένα ηλεκτρικό ΚΩΛΟΔΑΧΤΥΛΟ ρεύματος και μπαταρίας .
Οι πρώτοι πέντε που θα απαντήσουν σωστά κερδίζουν επίσης δωρεάν κρουαζιέρα στο Guantanamo και μια νύχτα με τους Cardasians ή μια εβδομάδα με τους βρομύλους του Survivor .
 

No comments:

Post a Comment