ua

ua

Monday, August 26, 2013

Κώστας Τουρνάς - Αστρόνειρα




















Κώστας Τουρνάς – Αστρόνειρα
Label: Polydor – 843 300
Format: Cd, Album, Reissue
Country:Greece
Released: 1973/1994
Genre: Rock
Style: Progressive, Psychedelic, Greek

Tracklist 
Αστρόνειρα
Η Μηχανή Του Χρόνου
Και 'γώ Και 'σύ
Ο Διαστημάνθρωπος
Άννα
Και Μετά
Απ' Τον Δεύτερο Nταν
Τι Έχει Γίνει
Φως  
Ο Άρχων Νους
Ο Αστρικός
Ανήκουν Σε Μένα
Κι' Ήρωας Νοιώθω
Ο Πιο Καλός Τραγουδιστής

 Listen it here (lossless) εδώ  Ακούστε το [flac 250MB]

Infos in English here
δείτε και την προηγούμενη ανάρτηση μας για τα "Απέραντα Χωράφια"  εδώ για πληροφορίες...




* * * * * * *
Μας ζητηθηκε,  και μια και ρεπάρω σήμερα, ευκαιρία...
Μαζί με τον Κωστάκη εδώ, δεν πολυγουστάρει εκείνος, και λέω ότι δεν προλαβαίνω εγώ...
[να ασχοληθούμε με το μλογκ ντε] άσε που είχαμε και απρόοπτα με τα μάτια του Κωστάκη, ήρθε Κεφαλονιά και ψιλοτυφλώθηκε, τώρα είναι καλύτερα, μην ανησυχείτε...
Ελπίζω να μας δικαιολογείτε, ιδιαίτερα εσείς που σας λείπουμε περισσότερο.
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού, γιατί για μας το καλοκαίρι τώρα αρχίζει...

Η Κοματάρα του Τουρνά

5 comments:

  1. Καλοσύνη βρε αδελφέ,τι ωραίο πράγμα.Το ζήτησα και το ανέβασαν.Σας ευχαριστώ γι'αυτό.

    Ένας ανώνυμος!

    :)

    ReplyDelete
  2. Παιδιά μήπως θα μπορούσατε να ανεβάσετε και τα "Λευκά Φτερά" album του Τουρνά.

    http://www.discogs.com/%CE%9A%CF%8E%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%82-%CE%A4%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%BD%CE%AC%CF%82-%CE%9B%CE%B5%CF%85%CE%BA%CE%AC-%CE%A6%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%AC/release/3608216

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχα.Τι μου θύμησες αυτό μου το είχε αγοράσει ο Μπαμπάς μου όταν ήμουν μικρή.

      Delete