ua

ua

Sunday, January 18, 2009

Ο Διαβατης της βροχης


Βαθια τα δαση της σιωπης
κι εγω δεν εχω λογο
Μακρια , μια δεσμη μουσικης
στον ηχο κρυβει ποθο

Κλαψε μικρε διαβατη μου
κλαψε κι ας γινει αιμα .
Αντεχουνε οι φλεβες σου
αντεχει κι ο λαος σου ?

Κλαψε μικρε ανοητε
κλαψε διπλα σε μενα .
Αντεχουνε οι μερες σου
αντεχει ο παλμος σου ?

Στα ιχνη σου κεντισ' ο κισσος
πλεξουδες απο χρωμα
πρασινο σα τη θαλασσα
πρασινο σαν ευχη .

Κλαψε μικρε διαβατη μου
κλαψε κι ας γινει αιμα .

Οσο μικρος ο κοσμος σου
μεγαλη η καρδια σου
γεμιζει μελι ο κοσμος σου
το θολο απ' τα ονειρα σου .

Ζησε μικρε διαβατη μου
σε ονειρα που καινε
πεσ'  μου το τι σου κλεψανε ?
η πεσ' μου μιαν αληθεια

Ζησε μικρε ανοητε
κι εγω θα σ' αγαπησω .
Εχεις τεραστια καρδια
μα ζεις στα παραμυθια .

Κλαψε μικρε διαβατη μου
κλαψε κι ας γινει αιμα .


Γινε πικρη στολη σκιας
με ματια βουρκωμενα .
Γινε ζεστη απολαυση
γινε κατι για σενα .

Κι οταν πεταξεις τη στολη
κι η πικρα θα ξεφτισει
γινε λουλουδι ανθρωπινο
που ηρθε για ν' ανθισει .

Γινε μικρε διαβατη μου


Γινε κι ας γινει αιμα
Γινε μικρε διαβατη μου
μικρε διαβατη της βροχης .

Αποσμασμα απο το αδημοσιευτο διηγημα
"Το Ταξιδι "
by KOSTAS
Design by CAZA


Στα φιλαρακια μου
Γιωργακη και Τασουλη

kαι στην Ευτυχία του Μαϊστράτου

8 comments:

  1. thanx bro..
    see you on camden town
    heavy metal rules(hahahahaha)

    ReplyDelete
  2. epeidi mou exeis zitisei arketes fores na kanw ena sxolio....
    epeidi se 8ewrw enan apo tous pio morfomenous an8rwpous pou mou edwse i zwi ti xara na gnwrisw...
    epeidi to poiima sou auto....pes pws kati mou ekane....
    alla ki epeidi kapoios mouroxavlos(rancid) milaei peri metal(oxi oti den 8a sxoliaza se alli periptwsi)....
    ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ....
    fredy13



    ps:tipota apo ta parapanw den einai se seira ta3inomisis.... :D :P

    ps2:akou alkoolikos....ti allo 8a akousoume pleon

    ReplyDelete
  3. φιλτατε αλκοολικε,τα περι metal
    ειναι ενα αστειο μεταξυ εμου κ του
    παλιοαλητη του κωστακη.
    μην τσαντιζεσαι...
    τα περι μουροχαβλου,θα τα πουμε απο κοντα..
    Για το ποιημα συμφωνω..ειναι καταπληκτικο.
    Αυτα....

    ReplyDelete
  4. Γεια σου ρε Φρεντυ , ευχαριστω για το σχολιο

    ReplyDelete
  5. ποτε θα διαβασω και το υπολοιπο;
    ειναι ερωτας με την πρωτη ματια...

    οι εικονες που εχεις εδω απο που ειναι;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου έκανε καλή εντύπωση.Ενα δεύτερο δείγμα μπορείς να διαβάσεις στο "Μητέρα Γη".Το έχω ανεβάσει.Οι εικόνες που ρώτησες είναι του Caza.Το γράφω άλλωστε στο τέλος.

      Delete
    2. ναι το ειδα πως ειναι καποιου caza, δεν τον εχω ακουστα τον τυπο.
      απλα αναρωτηθηκα αν τις εκανε για αυτο το σκοπο η απλα θεωρησες εσυ πως ταιριαζουν και τις ανεβασες.

      Delete