ua

ua

Wednesday, January 28, 2009

Paul Roland : Confessions of an Opium Eater 1988




Born 1959 in Kent, England .
‘England’s psych-pop guru’, must surely qualify as unique amongst cult independent recording artists. Not only is his quintessentially English music alive with 19th century literary references and characters that would not be out of place in the pages of writers as Edgar Allan Poe, Peake, Charles Dickens, H.G. Wells or H.P. Lovecraft, but he is also a serious literary figure in his own right. His preoccupation with the supernatural takes an often whimsical slant in his lyrics. The fanciful and macabre subject matter of Roland’s songs and the baroque styled instrumentation he favours are no doubt partly the reason why he has not achieved the popularity of his contemporaries such as Robyn Hitchcock (who called Roland ‘the male Kate Bush’), but his distinctive style has ensured a loyal cult following in Europe if not in England.



This Vinyl album was released only in Greece by the Label "Di Di Music"
All tracks produced by Paul Roland and recorded between 1980 - 1987

Paul Roland said : This compilation is dedicated to all my friends in Athens but especially to Nana @ Nick , Nick Kontogouris and Anthony Fragos .



Tracks

1. Death or glory
2. Burnt Orchids
3. The hanging Judge
4. The great Edwardian air raid
5. Berlin
6. Captain Blood
7. Blades of Battenberg
8. Madame Guillotine
9. Cairo
10.Werewolves of London
11.In the Opium Den
12.Buccaneers
13.Gabrielle


Bonus Vinyl 45 RPM Disc

1. Madame Guillotine
2. Madelaine
3. Happy families
4. Gabrielle
5. Cairo

Paul Roland : Guitar & Vocals
Piers Mortimer : Viola

 LP : Flac HERE

 45 Rpm Single : Flac HERE
 
Label "Di Di Music"
Year 1988
Format Vinyl LP
Made only in Greece
Bitrate 320



ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ



To Oπιο κολαζει τις φιλοδοξιες .
Το Οπιο δεν αντεχει τους βιαστικους και τους τσαπατσουληδες . Ολα οσα κανουμε στη Ζωη , ακομη και τον Ερωτα , τα κανουμε μεσα σε μια υπερταχεια που τρεχει προς το Θανατο . Με το να καπνιζεις Οπιο ειναι σα να πηδας απ' το τραινο εν κινησει . Ειναι σα να σε απασχολουν αλλα πραγματα απ' τη Ζωη και το Θανατο . Η ηρεμια μιας παπαρουνας . Αυτος που καπνισε θα ξανακαπνισει .
Το Οπιο ξερει να περιμενει .
Μετα απο πεντε Πιπες , η ιδεα αλλοιωνεται , διαλυεται αργα στο νερο του σωματος μ' ολα τα ευγενικα καπριτσια της σινικης μελανης και τις κοντες απλωτες ενος μαυρου βουτηχτη


7 comments:

  1. 13:51 γράφει το ρολόι του υπολογιστή. κανινικά άλλες μέρες, τέτοια ώρα, έπινα καφέ έξω παρέα με όλους όσους δεν ήθελα να δω... κι επειδή συμβαίνει αυτό, είπα σήμερα να μη βγώ έξω, άλλωστε, μια βρέχει, μια έχει ήλιο...
    άστα... καθόμουν εδώ, γραφειάκι που έχω προσωρινά το πισι [κάτω από μια σκάλα εσωτερική, σιδερένεια που οδηγεί στο πατάρι]. το "προσωρινά" στη θέση του υπολογιστή κρατάει 3 χρόνια τώρα...!!
    Πίνω καφε, σκέτο, καπνίζω όταν το θυμάμαι, κι ακούω ένα δισκάκι που κατέβασα μόλις... Remixes σε τραγούδια του Johnny Cash...

    Ki εκεί που κάνω όλα αυτά, λέω μέσα μου "δεν κάνω και μια περατζάδα από τα μπλογκζζζζ???"
    -"άντε, τι κάθεσαι;" μου είπε μια φωνή μέσα μου .. και τσααακκκ, σκάω από δω...
    διαβάζω το πρώτο ποστ, θυμάμαι πως με παρόμοιο τρόπο και για την πλάκα μου έστηνα κι εγώ το μπλογκ με το φίλο το Γιάννη -που έχω χάσει τα ίχνη του εδώ και καιρό- και μετά αρχίζω να σκρολλάρω προς τα κάτω...

    σκρολλάριζα και σκρολλάριζα, ταυτόχρονα προσπαθούσα να στρίψω κι ένα τσιγάρο... και ξαφνικά βλέπω μια εικόνα που κάτι μου θύμιζε...

    το δίσκο του Πωλ Ρόλαντ που τον έχω σε βινύλλιο -μαζί με το 45άρι- αγορασμένο από το Ρόλλιν Άντερ με αντικαταβολή και που έψαχνα μανιωδώς να το βρώ χρόνια τώρα στο νετ... "Γαμώ την πουτάνα μου" αναφώνησα, κι όπως σηκώθηκα, χτύπησα το κεφάλι μου στη σκάλα -2η φορά το παθαίνω αυτό αλλά, 2 φορές μέσα σε 3 χρόνια δεν είναι πολλές- "δεν είναι δυνατόν" ξανάπα... "είμαι τόσο τυχερός"?
    _______________
    Αυτά τα λίγα για να σας ευχαριστήσω για το δίσκο- δεν ξέρω αν τον είχα ζητήσει κι εδώ αλλά ξέρω πως τον έχω ανα-ζητήσει σε ένα σωρό μέρη..
    ...και πάλι ευχαριστώ ρε παιδιά...
    συγκινήθηκα....

    ReplyDelete
  2. Οπως καταλαβαινεις , εχουμε τα σωστα φαρμακα για ολους σας . Thank you very grazie . Thank you ferry boat !!!

    ReplyDelete
  3. awesome blog, do you have twitter or facebook? i will bookmark this page thanks. lina holzbauer

    ReplyDelete
  4. @ Lina Holzbauer : No , we don't have Twitter or Facebook .

    ReplyDelete
  5. Bonus ep mp3 version link is broken... album works instead... awesome blog

    ReplyDelete
  6. Κάποτε είχα ακούσει αυτό το album αν θυμάμαι καλά από το τρίτο πρόγραμμα στην εκπομπή του Διαμαντόπουλου και του Φράγκου.Χωρίς να είμαι fan του Roland κάποια κομμάτια τα θυμάμαι από τότε.Σ ευχαριστώ που μου τα επανέφερες στη μνήμη.

    ReplyDelete