ua

ua

Monday, January 12, 2009

AVATON : Eξ αδοκητω 1996


Far away from here , deep in the mystery of the ancient Greece , the sound of " Αβατον " emerges like a purple flower under the blue Athen' s sky , covered by melodic clouds , blinding our eyes . No way to run ! Escape it' s impossible ! The mystery , the myth and the leggend live here like a dying butterfly showing her wings before to crawl down . The lyrics of " Αβατον " are in the ancient Greek language , Poems made 4.000 years ago .
This is one of the best Hellenic groups EVER !!!

Traks

1. Αεριων επεων αρχομαι
2. Ουκ εθελω πλουτειν
3. Μελπεια
4. Αλοεσσα
5. Ταις εμαις εταιρες
6. Τοισοι μεν ευ
7. Υμηναον
8. Βακχος
9. Σιμουν
10.Ερως αελιω
 

Size 166 MB
Bitrate 320

7 comments:

  1. A great album and a great band.
    Happy new year (kinda late but...its ok...)

    ReplyDelete
  2. Να'σαι καλα φιλαρακο ! Καλη χρονια και σε σενα

    ReplyDelete
  3. Πήρα το θάρρος και έβαλα link την παρουσίαση σου στους Αβατον.Καλή χρονιά και από μένα...

    ReplyDelete
  4. ευχαριστώ για το λίνκ.
    να είστε καλά.

    ReplyDelete
  5. Λοιπόν, αυτό το σιντι το έχω [κανονικο]...
    Όχι όμως ψηφιοποιημένο, ο΄πως δεν έχω τίποτα από τα κανονικά μου σιντι σε μορφή mp3. κι αυτό για ένα και μοναδικό λόγο... πριν 3 χρόνια αποφάσισα να κάνω μπ3 όλα μου τα σιντι...
    τα μάζευα λοιπόν σε έναν εξωτερικό δίσκο 300άρι, ένα-ένα κι επιδή δεν είχαμε ακόμα εδώ ίντερνετ τα έφτιαχνα όλα με το χέρι...[ετικέτες, τίτλους κλπ]
    κάποια στιγμή, κοντα στα 200 γίγα, ο δίσκος τα τίναξε...
    -'νταξει, λέω, μπάιτς είναι, δε βαριέσαι, εδώ χάνονται άνθρωποι, θα τα ξαναφτιάξω.... και φτου κι απ' την αρχή σε καινούργιο δίσκο...

    Για να μην πολυλογώ έγινε το ίδιο για 2η φορά...
    Τα τίναξε ο δίσκος και μάλιστα σε υπολογιστή φίλου, στα δικά μου χέρια...

    από τότε, ξεκάκισα και δεν ξαναπέρασα σιντι δικό μου μέσα...

    Αυτά μου ήρ8αν στο μυαλό μόλις είδα τον παραπάνω δίσκο των "ΑΒΑΤΟΝ"...

    ReplyDelete
  6. Τσεκαρισμένο - από εμένα - για να μην χάνεις τα "πολύτιμα" σου mp3 , μοίραζε τα σε φίλους/ες , και να τα παίξει ο σκληρός , τα ξαναμαζεύεις...
    Εγώ αυτό κάνω , και dvd αντίγραφα.
    [ Όταν δεν βαριέμαι...]

    ReplyDelete
  7. Συμφωνω με τον θειο (τι nick & αυτο...). & εγω τις πιο σπανιες ηχογραφησεις μου προσπαθω να τις πασαρω σε φιλους ωστε να τις ξαναβρω εαν χτυπησω δισκο ή χαλασει καποιο cd. Το θεμα βεβαια ειναι που βρισκεις ανθρωπο να του περασεις τη συλλογη σου απο γιουγκοσλαβικο πανκ, αυστραλεζικη ποπ κτλ. :)...

    Ευχαριστω για το cd - οπως νομιζω εγραψα στο weblog του πανολεθριαμβου, εχω τον δισκο σε βινυλιο αλλα ποτε δεν τον πετυχα σε mp3! Καλη χρονια λοιπον - ακομη πιο καθυστερημενα...

    ReplyDelete