ua

ua

Wednesday, November 04, 2009

Weaver's Daze - Odd Perceptions







Weaver's Daze


Odd Perceptions





Label:Pegasus Records
Catalog#:PEG 101
Format:CD, Mini-Album
Country:Greece
Released:1999
Genre:Rock
Style:Alternative Rock

Tracklist
1 Spy 4:44
2 Margarine Heart 3:46
3 Promise From A Liar 5:37
4 Honeypie 3:21
5 Holding 4.18

Έλεγα τότε (11-04-2009) :
Μόλις ανακάλυψα αυτό στο discogs.com.
Αγνοούσα την ύπαρξη του.
Καμιά ιδέα να το βρούμε ή να το ακούσουμε ?
Κάθε πρόταση δεκτή...
Βοήθεια παίδες.

Βρέθηκε και μας παραχωρήθηκε από τον φίλο μας Mikiyork
(Παράλληλα βρέθηκε και από τότε κοσμεί την δισκοθήκη μου)



The Band
Tasos Kristallis : guitar
Alekos Aganis : guitar
Sakis Gionis : bass
Georgiana Tsadiri : flute
Pepi Kosma : vocals
Christos Mouselimis : drums

New Link (2011-01-01)
Mp3@320 & scans 57MB
Take it here

Κριτική από: Σπήλιος Τζέμος

Οι Weaver's Daze, που αποτελούνται από έξι μέλη και σχηματίστηκαν στις αρχές του 1998 στην Αθήνα, κέρδισαν το τέταρτο βραβείο, ενώ αναδείχθηκαν και δεύτερο αγγλόφωνο συγκρότημα στο Battle Of The Bands 1999, ετήσιο διαγωνισμό για πρωτοεμφανιζόμενα rock σύνολα που διοργανώνει το AN Club.
Αυτό το μίνι άλμπουμ που αποτελεί την παρθενική κυκλοφορία τους, περιέχει πέντε συνθέσεις που χτίζουν το προφίλ μιας πολυσυλλεκτικής μπάντας. Πολυσυλλεκτικής, από την άποψη ότι δίπλα στους γρήγορους και περιστοιχισμένους από παραμορφωμένα έγχορδα και άγρια αντρικά φωνητικά ρυθμούς, καταφέρουν επιτυχώς να θέσουν μια πιο αρτίστικη περί σύγχρονου ηλεκτρισμού άποψη, αυτή δηλαδή που, στηριγμένη στην εξ ορισμού πιο εύθραυστη γυναικεία φωνή, αφήνεται να παρασύρει και να παρασυρθεί...
Το Odd Perceptions είναι μια πρώτη και αναμφισβήτητα θετική κίνηση. Το πιθανότερο, είναι να αναμένουμε τη συνέχεια βαθιά χωμένοι στο παραμυθάκι "Honeypie", που κλείνει μέσα του.

* * * * *
Ξανανέβηκε για όλους εσάς...
Ακούστε και αυτό (Solar Race) για να δείτε πόσο κοντά ηχητικά βρίσκονται οι 2 μπάντες...
Απίστευτο!

22 comments:

  1. Πρέπει να το έχω αυτό, αν το βρω το cd θα στο ανεβάσω εδώ

    ReplyDelete
  2. Βρέθηκε, μέχρι το μεσημέρι θα το έχεις.

    mikiyork

    ReplyDelete
  3. @320 με full covers

    http://rapidshare.com/files/302673381/WeaversDaze-OddPercitions1999.rar

    και επί της ευκαιρίας να σας ευχαριστήσω για όλα τα ωραία που μοιράζεστε μαζί μας

    mikiyork

    ReplyDelete
  4. mikiyork
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την άμεση ανταπόκριση.

    ReplyDelete
  5. μολις το βρηκα καιγο στο soulseek. Μιας και το'φερε η κουβεντα εχο ένα φίλο που ψάχνει για μια μπαντα, τους Μαριονεττες

    ReplyDelete
  6. @pirate-industry : Ευχαριστώ για το σχόλιο.Για τους Μαριονέτες τώρα η ανάγνωση και μόνο του ονόματος δεν μου λέει τίποτα.Έχουν βγάλει δίσκο ή έχουν συμμετοχή σε συλλογή ?
    Μήπως έχουμε περισσότερες πληροφορίες ? Αν έχω κάτι , θα χαρώ να βοηθήσω.

    ReplyDelete
  7. γεια και ευχαριστω επισης, ειμαι ο No-future ή αλλιως ----- :) διαχειρηστεις του Pirate industry, η απορία προέρχεται απο τον e-φιλο και συνεργατη paulcook. Μου έδωσε αυτό το λινκ το οποιο περιέχει αρκετες πληροφοριες http://www.anokato.gr/albums/ak_marionettes.htm

    ReplyDelete
  8. http://www.greektube.org/content/view/80176/2/ ena deigma

    ReplyDelete
  9. Το έχω κι αυτό αλλά θέλει ψάξιμο εκεί που μπορεί να είναι θαμμένο, αύριο θα σου έχω νέα, μάλλον ευχάριστα, και το δικό σου blog το παρακολουθώ και είναι πολύ ενδιαφέρον όπως και των παιδιών

    mikiyork

    ReplyDelete
  10. Έτοιμες και οι Μαριονέτες στα 320 με full covers

    http://rapidshare.com/files/304428588/MARIONETES.rar

    mikiyork

    ReplyDelete
  11. και παλι ευχαριστω...

    ReplyDelete
  12. Να σε ευχαριστησω και εγω φιλε mikiyork..Το εψαχνα πολλα χρονια αυτο Mini Lp...Καλα σε δισκαδικα δεν το συζητω που να το βρεις πια..Αλλα ουτε στο ''νετ'' δεν υπηρχε..
    Και παλι σ'ευχαριστω....!!!

    ReplyDelete
  13. Ο mikiyork είναι το κάτι άλλο PaulCook...

    ReplyDelete
  14. επειτα απο 10 χρονια μου κανει εντυπωση που το βρηκατε το cd, ημουν στο γκρουπ ο αδελφος μου κι εγω, πως σας φανηκε?

    ReplyDelete
  15. Το CD είναι φοβερό αλλά εμένα μου κάνει εντύπωση γιατί δεν προχωρήσατε και παρακάτω και μείνατε μόνο σ' αυτό το CD που δεν είναι και εύκολο πια να βρεθεί

    mikiyork

    ReplyDelete
  16. διαφοροι λογοι οδηγησαν στην διαλυση, παντως ειναι πολυ καλο που αρεσει ακομα σε μερικα ατομα. φαντασου ποσο δυσκολο ειναι να βρεθει που ουτε κι εγω δε το εχω

    ReplyDelete
  17. Καλη Χρονια Σε Ολους !!
    Μπορει κανεις να στειλει ξανα το Weaver s Daze ????
    Το Link δεν λειτουργει πια....
    Ευχαριστω.

    ReplyDelete
  18. Νέο λινκ οκ.
    Καλή χρονιά και σε εσένα.

    ReplyDelete
  19. Θειε εισαι Super !!!!
    Ευχαριστω για το νεο link και την τοσο γρηγορη ανταποκριση !!!!
    Χρονια Πολλα Καλυτερα.

    ReplyDelete
  20. χρονια πολλα παιδια και καλη χρονια.ειμαι ο Θανασης ο μπασιστας απο τους weavers daze.Ειναι λιγο περιεργο για μενα να βλεπω οτι υπαρχουν ακομα καποιοι που ακουν τα τραγουδια μας μετα απο τοσα χρονια και ταυτοχρονα να τους αρεσουν.Ευχαριστω!

    ReplyDelete
  21. Θανάση ευχαριστούμε και εμείς και καλή χρονιά.Το cd είναι πάρα πολύ καλό, και είναι κρίμα που δεν συνεχίσατε...
    Μήπως υπάρχει άλλο υλικό? Θα χαρώ πολύ να το ακούσω.
    Νά'σαι καλά.

    ReplyDelete