ua

ua

Wednesday, October 24, 2012

Η Παρέλαση 28 Οκτωβρίου 2012

Αχ πως βαριέμαι σήμερα και δεν έχω όρεξη να κάνω τίποτα .'Εχω και μιά λιγούρα μωρέ .
Μήπως να παραγγείλω το κάτι τις σε ντελίβρι ; Ax ναι ! Αυτό θα κάνω .
Ας πάρω λοιπόν τηλέφωνο .

Μπλιπ . Μπλιπ . Μπλιπ . (Το νούμερο είναι το 100)
Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.
Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.Ντρννν.
Ντρνννν .

- 'Επειτα απο μία ώρα αναμονής .-

Ναι παρακαλώ,Αστυνομία εκεί ;
Μία ώρα περιμένω στο τηλέφωνο .
Πωωωωως ; Είσασταν απασχολημένοι ; Δέρνατε κάτι διαδηλωτές ;
Μπράααααβο σας ! Το καθήκον πάνω απ' όλα !

Εδώ κυρία Αναρχίδου .
Οχι . Οχι Ναρχίδου . Αν-Αρχίδου . Μάλιστα ! Η γνωστή πελάτισσά σας .
Βεβαίως ! Απο τα Εξαρχεια .

Να σας πω . Μπορώ να σας δώσω μιά παραγγελία ; Ευχαριστώ κύριε Αστυνόμε μου .
Θα ήθελα λοιπόν να παραγγείλω μία Παρέλαση .
Πως ; Με απ' όλα ; Α όχι , όχι . Στρατιωτική θα την ήθελα . Ναι .
Τι ; Να βάλετε και μία Μαθητική ; 'Αααπαπα ! Οχι μαθητική κύριε Ενωμοτάρχa μου .
Αυτά τα νεαρά ρεμάλια των σχολείων μουτζώνουν άσχημα πολιτικούς και επισήμους .


Τι άλλο θα ήθελα ; Λίγη Σως "Αννα Διαμαντοπούλου" ; Μπα . Αυτή καλέ είναι πιά ληγμένη .
Δεν μου αρέσουν τα ληγμένα σαν αυτά που πουλάνε φτηνά στα Σούπερ Μάρκετ .
Α! Τώρα που το θυμήθηκα , βάλτε μου και ένα πακέτο απο ναυτάκια ζουμπουρλούδικα .

Για ορεκτικό ; Να σκεφθώ λιγάκι .
Α ναι ! Θα ήθελα Μπάτσους . Πολλούς Μπάτσους . Και Ματατζήδες . Πολλούς Ματατζήδες .
Και κάγκελα . Πολλά κάγκελα .
Ναι . Ναι . Ναι . Σα κι αυτά τα ωραία της Πλατείας Συντάγματος .

Ορίστε κύριε Ενωμοτάρχa μου ; Τι ; Ποτά ;
Μα βεβαίως . Στείλτε μου μπόλικα λίτρα ληγμένα χημικά και πολλά σφηνάκια δακρυγόνα
για την περίπτωση που πλησιάσουν τίποτα κοινοί αστοί την παραγγελία μου .

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ κύριε Αστυνόμε μου . Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου ;
Την 28η Οκτωβρίου ;
Σας ευχαριστώ και πάλι . Είστε άκρως εξυπηρετικοί .
Πάντα εσείς εκεί στην Αστυνομία Γαμάτε και Δέρνετε .
Καλό σας βράδυ λοιπόν και Thank you very grazie .

No comments:

Post a Comment