ua

ua

Tuesday, May 21, 2013

Πληγωμένα Αλμπατρος




Λευκή ματιά
που συνοδεύεις τις γεύσεις των ονείρων ,
Μαβιά απόλαυση
σε ξεχασμένες από το ξύπνημα στιγμές .
Ελα .

Ο Νους έζησε βαθιά .
Ποιός ?
Πες μου ποιός σε κατάλαβε ?
Φωτεινή οπτασία
σε μολυσμένες απο τη Ζωή μαγείες .
Ελα .

Κίνηση που ζεύεις τη σιωπή
και το άρμα του ηλίου ιππεύεις,
γυμνή κορφή δύσβατων βουνών ,
με Μανδραγόρες κι Αμανίτες



τον ήλιο και το σκοτάδι γητεύεις .

Ελα. Φίλησέ με .



Ξεπέρασε το Λάθος .
Βγες απο τον γεννέθλιο λόφο της μήτρας
ζωγράφισε την ελπίδα .

Οσμίζονται τα ζώα μυρουδιά
πλάθει η καρδιά τον χτύπο
οι φλέβες αίμα αναζητούν
κι η μουσική τον ήχο .

Πλάσματα δίπλα στην ανάσα μου
όλα όμορφα μα καταδικασμένα
γεύσεις μεσ' την ψυχή μου ,
στα χείλια μου κρυφτήκανε
φιλιά απο σάλιο στεγνωμένα .

Αργήσανε τα λόγια μου
μάττωσε η καρδιά μου
σβηστήκαν τ'αναλόγια
κι όμως υπάρχουν
γραμμένες με σκουριά
παλιές νότες στα όνειρά μου .

Κάπου όμως εκεί ...

τα Αλμπατρος δεν ξεκίνησαν
Κόκκινα ! Πληγωμένα ! Δεν πέταξαν .



Επεσα στα γόνατα . Μόνος .
Κουλουριασμένος στο σκοτάδι .
σβήνοντας τον πανικό του στήθους μου
σ'ενα δικό σου χάδι .


Κάπου όμως εκεί ...

τα Αλμπατρος δεν ξεκίνησαν
Κόκκινα ! Πληγωμένα ! Δεν πέταξαν .



Εφυγε η νύχτα και με σφίγγει
σε κρυφή συμφωνία με τα άστρα
προσπαθώ τυφλά
στο κούφιο το μυαλό μου .

Ιδρώνει το κορμί μου που με τον λήθαργο σμίγει
και στης ερημιάς τα κάστρα αντιστέκεται .




Ενιωσα Θαύματα .
Μόνος .
Χαμογέλασα και σου ' πα : Στάσου !
Για θυμήσου .
Φέρε τον κόσμο σου να ακουμπήσει τον Δικό μου .

ΤΩΡΑ !!!

Σε ικετεύω

Εχει σκοτάδι η αλήθεια σου
Το ξέρω .





Κορμί φλογισμένο
στην γέφυρα της Μαύρης ανίχνευσης μη ζήσεις .
Μη ζητήσεις λησμονιά  στο θόρυβο της απάθειας .
Μην κάνεις Δόξα ένα ματτωμένο πρωϊνό
απο καταδικασμένες μετριοφροσύνες .

Αισθήσεις . Συναισθήματα .
Τι κρύβεις στο μυαλό σου ?
Ομορφη πυρωμένη συνείδηση
νιώθεις ψυχή στο θάρρος σου ?

τα Αλμπατρος δεν ξεκίνησαν
Κόκκινα ! Πληγωμένα ! Δεν πέταξαν .


Κι αν είναι ξέσπασμα οργής
χαλάσματα στις νύχτες
κι αν οι αισθήσεις ατροφούν
και γίνομαι άνθρωπος τρωτός ,
Δεν ξέρω !
Κόλπα της στιγμής το σώμα μου ζητούν .
Διάολε ! Ντρέπομαι αληθινά .
Γυμνός μέσα στης Ζωής τις φούχτες .



...Βάφτηκαν Κόκκινα
Με Αίμα τα Αλμπατρος .

Τα πανέμορφα σχεδιάκια είναι της Βάσως Delirioum 
και τα έβαλα δίχως να της ζητήσω την άδεια , αλλά νομίζω ότι γουστάρει 
κι εκείνη αυτούς τους στίχοι .
Βλέποντας τα πανέμορφα σχέδιά σου
απλά τα έντυσα με κάποιους στίχους.
Για πάρτυ σου Βασούλα

Το BLOG της φίλης μου υπάρχει πάνω δεξιά .

Βάσω σ'ευχαριστώ για το δωράκι σου .

6 comments:

  1. Πολύ όμορφο το αποτέλεσμα....
    Χρόνια σου Πολλά, να είσαι καλά.
    Την καλησπέρα μου.

    ReplyDelete
  2. εννοειται δε χρειαζεται να ζητας αδεια
    ξερεις ποσο αγαπω το γραψιμο σου.

    να είσαι καλα!

    ReplyDelete
  3. χαλόου, μπονζούρ, γκουτεν μόργκεν, κονμπάνουα!
    χρόνια πολλά και μερακλίδικα!
    και καραμπουζουκλερίδικα!

    μουσιέ Νικόλας

    ReplyDelete
  4. Ευχαριστώ παιδιά για τις ευχές σας . Περιμένω με χαρά αλλά και άγχος τη συνεργασία μου με την Βάσω , σε ένα Project που ετοιμάζουμε μαζί . Οταν τελειώσει το όλο θεματάκι , θα το πάρετε σε PDF και νομίζω ότι τα σκίτσα τηε Βάσως θα είναι πολύ περισσότερο απ' οτι περιμένετε . Οσο δε , γιά τα δικά μου κείμενα σ'αυτή τη δουλειά , ελπίζω να ανταποκρίνονται στην καταπληκτική δουλειά που είμαι σίγουρος ότι θα κάνει η φιλενάδα μου .

    ReplyDelete
    Replies
    1. θα ξεκινησει συντομα!εχω ηδη σκεφτει το στυλ και ειμαι (σχεδον) σιγουρη θα συμφωνήσεις!

      λοιπον λοιπον, ανεβασα τα Πληγωμένα Αλμπατρος στο έτερο μπλογκ μου,που είχα ανεβάσει και τη Γένεση,δες το εδω αν θες http://catdelirium.blogspot.gr/2013/05/blog-post_22.html

      Delete