ua

ua

Monday, June 29, 2015

ΟΥΡΕΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ . ΕΣΥ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ ;

Εγώ ήμουν διακοπές στο Ντουμπαϊ , μέσα στη χλίδα κι εκεί τα ΑΤΜ δεν είχαν κανένα πρόβλημα και δεν υπήρχαν ουρές .
Στο ξενοδοχείο περίμενα δύο ώρες στην ουρά γιά να μου σερβίρουν ένα λιτό και απέριττο γεύμα με καπνιστό σολωμό και μαύρο χαβιάρι .
Οταν πήγα στα μπουρδέλλα γιά να πάρω καμιά πουτάνα στο ξενοδοχείο μου , περίμενα τέσσερις ώρες στην ουρά μέχρι να διαλέξω . Το τι πέρασα ? Πίκρα ! Σας λέω γιά μεγάλη πίκρα !!!
... Κι εσείς μου μιλάτε γιά κρίση . Ανόητοι Πτωχοί !!!
Α ! Δεν σας είπα . Επαιξα και γκολφ με τη Γιάννα ( Εκείνη των Ολυμπιακών αγώνων ) Τη θυμάστε ρε σκασμένα ?
Βάλαμε και στοίχημα γιά το ποιός θα κερδίσει . Δυστυχώς έχασα τη βίλλα μου στο Μαϊάμι , αλλά δε με νοιάζει . Εχω και κότερο . Πάμε μία βόλτα ?

2 comments:

  1. Can please translate it.
    Google translate's not very good with greek.
    Can get the idea, but ...
    Tx.
    Any good place to know 'bout how is going there, I mean something better then the Europe media version.

    ReplyDelete
  2. @ cllach : It's very difficult to translate this one , because it's only a satirical article about the crisis in Greece .

    ReplyDelete