ua

ua

Wednesday, April 26, 2017

Λαιστρυγόνες




ΛΑΙΣΤΡΥΓΟΝΕΣ 

Αθεράπευτα πιστός , στο δρόμο μου κάνοντας τα ίδια λάθη
θα γκρεμοτσακιστώ για μια νέα ζωή ,
χρόνο δεν έχει η σιωπή , χώρο να διαβεί
κι όμως βυθίζομαι πάντα στα ίδια πάθη .

Έξω από τα "Ναι" και τα "Όχι" σας ,
Δε με ενδιαφέρουν εξάλλου
Μέσα στα "Θέλω" και τα "Μη" που έγιναν δικά μου
Θα παραμένω κάπου αλλού στο θόρυβο κάποιου άλλου .

Έχω αστείρευτη καρδιά , γεμάτη , δε πεθαίνω
Θεός και δαίμονας γεννήθηκα
μα ξέρω που πηγαίνω
το παραμύθι το έζησα και θα το ζω , Ανασαίνω .

Και εάν ακούσω μια ευχή να 'ρθει να μ΄ αγκαλιάσει
του Καββαδία ο κρυφός αστερισμός ας έρθει να με σκεπάσει .
Εκεί στα άσπρα κύματα που ζούνε οι γοργόνες
εκεί που δεν έχει "Πουθενά" και ζουν οι Λαιστρυγόνες .

Κι εκεί στο μαύρο "Τίποτα" να'ρθεις να μ'αγαπήσεις
Βάψε κόκκινο το μέλλον σου γιατί θα με μισήσεις .
Πάρε μαζί σου μια ευχή και άκουσε τη μπάντα
να παίζουν τα τραγούδια μου , θα σ΄"Αγαπώ" γιά Πάντα .

Όσα ταξίδια έζησα και όνειρα αν είχα
κοίταξα μόνο στις ακτές στου έρωτα την ψίχα
κάπου στο δρόμο το στενό θα βρω τι έχω χάσει
κι ας έρθουν θύμησες παλιές να πουν "Σε'χω Ξεχάσει" .

Αθεράπευτα Πιστός !!!

No comments:

Post a Comment