ua

ua

Thursday, December 17, 2009

Το Τζιτζιροποίημα



Εξύρισα τα νύχια μου
και Τουρλουμπούκι πάλι .
Σου τζίριζα , μου τζίριζεs
γαμώτο ήταν χάλι .


Μετά μου τζιτζιτζίριξεs
χωρίS να με τζιρίσειS
κι εγώ σου τζιριτζότζιρα
τζουτζούκα μου : "τσιρίζειs" .


Τζίριξα μιά , Τζίριξα δυό
Τζιτζιρικώs τζιρίζω
τζίρα μου τα τζιτζιτζότζιρα
να μην ξανατζιρίζω .


Τζίτζιρο αγάπη μου
πωs να στο τζιτζιρίσω ?
τα νύχια μου τα ξύρισα
τι άλλο να ξουρίσω ?


Μη μου τζιρίζειs άλλο πιά
θέλω , μα δεν αντέχω .
θέλω και τη Γιαγιάκα μου
που τώρα πιά δεν έχω.

- Η γιαγιά μου πέθανε όταν σηκώθηκε
ενα βράδυ να πάει για κατούρημα
και στούκαρε το κεφάλι τηs στον τοίχο του διαδρόμου .
Εμεινε στον τόπο η κακομοίρα ! -
Θεόs σχωρέστη !!!


Μη μου το τζιτζιράs συνέχεια
το τζίτζιρο που νιώθω
πέθανε η γιαγιάκα μου
κι ένα στεφάνι κλώθω.




Τζιτζίρι σου ' πα μιά
Τζιτζίρι σου ' πα δυό
Τζτζίρι σου ' πα τρειs
Να παs να γαμηθείs
μέσα στο ΟΤΟΜΟΤΡΙΣ !!!


Αφηερομμένο στο Αναστασάκι που εκτημά τη σωβαοί λωγοταιχνήα .

1 comment:

  1. Κωστη μελοποιητε α ν ε τ α !!!
    Η διευθηνση του θεατρικου ειναι http://tehnikoprovlima.blogspot.com/ (στη γραφω εδω γιατι δεν βρηκα που να στη στειλω) Ο,τι θες στη διαθεση σου.

    ReplyDelete